9 دی عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است


 9 دی  عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

حکمتی نیک 9 دی را عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این روز یکی از زیباترین مصادیق نصرت الهی برای خنثی کردن فتنه 88 بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» در نشست بصیرتی و روشنگری حماسه 9 دی که با حضور کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: مردم در 9 دی سال 88 بر اساس بینش و آگاهی خود به صورت خودجوش به صحنه آمدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان در سال 88 با توجه به اینکه در سایر حوزه ها به اهداف خود نرسیدند، با طراحی فتنه در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند.

وی یادآور شد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بعد از چند ماه به صورت خودش به صحنه آمدند و نشان دادند که حامی انقلاب، امام، رهبری و شهدا هستند.

حکمتی نیک 9 دی را عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: مردم در این روز از طرف مسئولان و دولت در راهپیمایی شرکت نکردند، بلکه به صورت خودجوش حمایت خود را از اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اعلام کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم در این صحنه نشان دادند که حامی مقام معظم رهبری و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از زیباترین مصادیق نصرت الهی برای خنثی کردن فتنه 88 بود، گفت: کار دشمن در عرصه تقابل حق و باطل بوده و همیشه در حال طراحی و توطئه علیه نظام اسلامی است.

حکمتی نیک خاطرنشان کرد: سازمان جاسوسی کشورهای آمریکا، اروپایی، رژیم صهیونیستی و برخی از مزدوران کشورهای عربی با برگزاری کنفرانس های مختلف فتنه سال 88 را طراحی کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی این فتنه خنثی شد.

وی تسلیم شدن در برابر دشمن را براساس آیات و روایات بی معنی دانست و اضافه کرد: بر اساس آموزه های قرآنی و پشتوانه عقلی در برابر دشمنان باید مقاومت کرد.

حکمتی نیک گفت: گفتمان راهبردی مقاومت اکنون در نگاه مقام معظم رهبری است و گزینه ای جز مقاومت در برابر دشمنان وجود ندارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و باید این جبهه در سطح بین اللملی شکل بگیرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403