تاریخ ایران، سرشار از بصیرت‌هاست


تاریخ ایران، سرشار از بصیرت‌هاست

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، این روز را یکی از صفحات پر افتخار ملت ایران دانست.

تاریخ ایران، سرشار از بصیرت‌هاستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش آمده است: جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود توانسته است با بصیرت و ولایت‌مداری مردم، همواره گردنه‌ها و پیچ و خم‌های خطرناک مسیر سعادت را با پیروزی و ظفر بپیماید و صفحه به صفحه تاریخ پر افتخار این ملت سرشار از همین بصیرت‌هاست.
ملتی که با مشعل هدایت ولایت فقیه به چنان بصیرتی دست یافت که در دوران غبارآلود فتنه در هر کجا که نیاز بود حاضر شد و طومار سال‌ها برنامه‌ریزی و نقشه سرویس‌ها جاسوسی و اطلاعاتی دشمن را برچید. سلاحی که با آن در تمامی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سرافرازی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.
حماسه ۹ دی یکی دیگر از صفحات پر افتخار ملت سرفراز ایران است که در سایه بصیرت، ولایت‌مداری و حضور در صحنه توانست راه نورانی خود را برای رسیدن به قله‌‎های تعالی ادامه دهد و به جهانیان ثابت کرد حرکتی که با ریخته شدن خون هزاران شهید و ایثارگر آغاز شده است تا رسیدن به هدف الهی خود توقف ندارد.
این سازمان این روز بزرگ را گرامی داشته و توفیقات روز افزون تمامی مردم و خدمت گزاران را در راه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو