خلق حماسه 9 دی کشور را در برابر فتنه ها بیمه کرد


خلق حماسه 9 دی کشور را در برابر فتنه ها بیمه کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خلق حماسه 9دی کشور را تا مدت‌های طولانی از فتنه ها دور کرده است.

حجت الاسلام محسن مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی افزود: خلق حماسه ۹دی کشور را تا مدت های طولانی از آسیب ها و فتنه دور و بیمه کرده ‌و دشمن را از رسیدن به اهداف خود مایوس کرده است.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹دی نشان داد ملت ایران هیچ زمان از ولایت و نظام خود دوری نخواهند کرد، تصریح کرد: ۹دی به دشمنان انقلاب و استکبار جهانی نشان داد که ملت ایران در هیچ شرایطی با دشمن همراهی نخواهد کرد.

حجت الاسلام مجتهد شبستری باتاکید بر اینکه دشمن از هر وسیله ای برای ضربه زدن به نظام بهره می‌گیرد، خاطر نشان کرد: یوم الله ۹دی دشمن را که با ابزار انتخابات در تلاش برای فتنه اندازی بود، ناامید کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خلق حماسه ۹دی نشان دهنده این است که انقلاب در دل و جان ملت نفوذ کرده است، افزود: حضور میلیونی مردم در حماسه ۹دی باعث تثبیت جایگاه قدرتمند نظام اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹دی یک روز تاریخی و با عظمت برای کشوراست، اظهار کرد: باید به فرموده رهبری این روز را گرامیداشت و پیام آن را به نسل های آینده انتقال داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی