ولنتینو روسی: اگر عملکرد بهتری ندارم، قراردادم را تمدید نکنید


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید که بهتر است قرارداد او با تیم موتوجی پی یاماها تمدید نشود مگر اینکه نتایج او در اوایل سال 2020 بهبود یابد. روسی نیمه دوم فصل 2019 را به سختی سپری کرد، زیرا او به طور مرتب پایینتر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس و همچنین ستاره تازه کار پتروناس یاماها، فابیو کوارتارارو قرار می گرفت و در رده هفتم جدول رده بندی به...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی می گوید که بهتر است قرارداد او با تیم موتوجی پی یاماها تمدید نشود مگر اینکه نتایج او در اوایل سال 2020 بهبود یابد.

روسی نیمه دوم فصل 2019 را به سختی سپری کرد، زیرا او به طور مرتب پایینتر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس و همچنین ستاره تازه کار پتروناس یاماها، فابیو کوارتارارو قرار می گرفت و در رده هفتم جدول رده بندی به کار خود پایان داد که بدترین جایگاه او از اولین فصل حضورش با دوکاتی در سال 2011 است. موتورسوار ایتالیایی که در ژانویه به 41 سالگی پا می گذارد، می داند که باید فرم خود را برای قرارداد جدید بهبود بخشد:

سال آینده بسیار مهم خواهد بود. در پایان سال 2020 قرارداد من تمام می شود، بنابراین متأسفانه مجبور خواهم شد به زودی تصمیم بگیرم که چه کاری را انجام دهم، ادامه دهم یا خیر.

از نظر منطقی تصمیم به ادامه دادن یا ندادن با تیم شدیدا به نتایج من بستگی دارد. ما تغییراتی را در تیم ایجاد کرده ایم (از جمله تغییر سرپرست گاراژ)، بنابراین خواهیم دید که آیا قادر به رقابتی تر و سریعتر شدن هستیم یا خیر.

برای تمدید قرارداد باید از سال گذشته قوی تر باشیم. اگر اینگونه نباشد، بهتر است که قرارداد جدیدی نداشته باشیم.

ولنتینو روسی: اگر عملکرد بهتری ندارم، قراردادم را تمدید نکنیدولنتینو روسی: اگر عملکرد بهتری ندارم، قراردادم را تمدید نکنید خورخه لورنزو و ولنتینو روسی

شاید یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی تصمیم روسی، پیوستن خورخه لورنزو به یاماها باشد. گزارش ها حاکی از آن است که یاماها به قهرمان بازنشسته موتوجی پی پیشنهاد داده که موتورسوار تست این کمپانی برای فصل 2020 باشد. روسی در این باره گفت:

اگر برروی M1 برگردد، قوی ظاهر خواهد شد. مشکل این است که او پول زیادی می خواهد و برای یاماها این موضوع کمی دشوار است!

عاشق این هستم که خورخه را به عنوان یک موتورسوار تست داشته باشیم زیرا او موتورسوار سریعی بوده و به ما کمک می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس