9 دی مظهر نفوذناپذیری ایران مقابل استکبار جهانی است


9 دی مظهر نفوذناپذیری ایران مقابل استکبار جهانی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، این حماسه را مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران مقابل فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت ملت شریف ایران اسلامی عنوان کرد.

محمدمهدی شهریاری در این پیام آورده‌است: نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزت‌مندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود؛ خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه‌ریزی‌شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

در ادامه این پیام آمده‌است: مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور راه خود را در بحبوحه هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه‌های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند؛ بی‌گمان تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن در گذر زمان مشروط به تقویت ایمان، آگاهی، اتحاد و بصیرت است.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرده‌است: حماسه نهم دی، حماسه همه مردم ایران در برابر توطئه دشمنان بود و این روز بزرگ متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست که آن را دستاویز حمله به رقیب سیاسی خود قرار دهد و روز وحدت مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

شهریاری ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسالت کرده‌است.

قرار است، مردم آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه و همزمان با دهمین سالروز حماسه مردم ایران در روز ۹ دی ۱۳۸۸، این حماسه ملی را گرامی بدارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!