عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور


عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور

مربی تراکتور پس از کسب چهارمین برد پیاپی همراه این تیم تبدیل به چهره محبوب‌تری بین تماشاگران پُرشور این تیم شد. نوشته عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور

تشویق ساکت الهامی بعد از امتیاز ۱۲
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۰
عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور

مربی تراکتور پس از کسب چهارمین برد پیاپی همراه این تیم تبدیل به چهره محبوب‌تری بین تماشاگران پُرشور این تیم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک بازی دیگر برای تراکتور با پیروزی به پایان رسید ولی این بار آنها بیشتر از همیشه خود را به جمع مدعیان نزدیک دیدند و در بهترین شرایط به استقبال تعطیلات زمستانی و آماده‌سازی مناسب‌تر و با روحیه‌تر برای دور برگشت لیگ برتر رفتند تا بتوانند در نیم‌فصل دوم با قدرت بیشتری مقابل حریفان خود قرار بگیرند و به روند بردهای خود ادامه دهند. تراکتور پس از یک مساوی و چهار باخت که آنها را به نیمه پایین جدول و رده نهم آورده بود، تصمیم به تغییر کادر فنی گرفت و هدایت تیم را به ساکت الهامی سپرد که حضور این مربی جوان و باانگیزه روند امتیازگیری برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان را به کل، تغییر داد تا آنها در چهار بازی متوالی به برد برسند و بالاتر از شهرخودرو و استقلال و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه سوم جدول بایستند.

پس از آنکه ساکت الهامی هدایت تراکتور را برعهده گرفت، این تیم نخستین بازی دشوار برابر فولاد خوزستان را با پیروزی پشت سر گذاشت و پس از آن هم مقابل نفت مسجدسلیمانِ شکست‌ناپذیر و شهرخودرو مدعی دو پیروزی مهم به دست آورد، اما با وجود اینکه به نظر می‌رسید آنها دیروز مسابقه راحتی نداشته باشند، توانستند در دیداری نزدیک و حساس پیکان را هم از پیش رو بردارند تا صاحب ۱۲ امتیاز از چهار بازی شوند.

تراکتور که پس از سه برد پیاپی درآستانه تساوی مقابل بازیکنان باانگیزه پیکان قرار داشت، با تغییر تاکتیک الهامی و تعویض‌هایی که او انجام داد، در دقایق پایانی نمایش هجومی‌تری ارائه داد و توانست یک گل دیگر بزند تا چهارمین برد را در حضور هواداران پُرشورش در یک مسابقه خارج از خانه جشن بگیرد.

تی‌تی‌ها که از نتایج هفته‌های اخیر تراکتور شگفت‌زده شده و رضایت دارند، روز گذشته هم استقبال ویژه‌ای از بازی این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهرقدس داشتند و پس از حمایت ۹۰ دقیقه‌ای در جریان مسابقه، در پایان بازی هم به شدت ساکت الهامی که تبدیل به چهره محبوبی بین آنها شده را تشویق و حمایت کردند.

تراکتوری‌ها که با مربیان نامداری همچون جان توشاک، ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی و … نتوانسته بودند بازی‌های هجومی و دلچسب خود را ببینند، حالا با این روند نتیجه‌گیری اعتماد زیادی به الهامی پیدا کرده و امیدوار هستند با این مربی روند موفقیت‌های خود در نیم‌فصل دوم را هم ادامه دهند.

عکس ؛ محبوبیت ویژه ساکت الهامی بین تماشاگران پُرشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق