فابیو کاپلو:/ زلاتان باعث پیشرفت میلان خواهد شد


فابیو کاپلو:/ زلاتان باعث پیشرفت میلان خواهد شد

فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی به تمجید از سبک بازی زلاتان پرداخت.


به گزارش "رزش سه"، میلان دو روز قبل اعلام کرد با زلاتان، ستاره 38 ساله و سوئدی به توافق رسیده و این بازیکن باتجربه به مدت شش ماه لباس روسونری را بر تن خواهد کرد. برخی معتقدند خرید بازیکنی با این سن سود چندانی برای میلان نخواهد داشت، اما فابیو کاپلو مدعی شد حضور زلاتان باعث پیشرفت دیگر بازیکنان می شود.

فابیو کاپلو:/ زلاتان باعث پیشرفت میلان خواهد شد

فابیو کاپلو گفت: "من فکر می کنم زلاتان خرید خوبی برای میلان است. او بازیکنی با شخصیت بوده که فقط نمی خواهد در زمین مسابقه حاضر شود، بلکه به هدف کسب پیروزی به میدان می رود. حضور زلاتان به مثابه یک انگیزه اضافی برای دیگر بازیکنان میلان خواهد بود.

چون زلاتان ماه ها بازی نکرده تلاش می کند تا به سرعت به فرم همیشگی خود برسد، اما به هر حال زلاتان کیفیت بیشتری نسبت به سایر هم تیمی های خود دارد. زلاتان از ظرفیت بالایی برای بهبود بخشیدن به سطح بازی کردن هم تیمی هایش برخوردار است. بعضی از بازیکنان که در کنار زلاتان بودند گلهای زیادی به ثمر رساندند و وقتی زلاتان از آن تیم جدا شده دیگر نتوانستند آن کارنامه را تکرار کنند.

مدعی های این فصل سری آ؟ یوونتوس و اینتر هر دو برای قهرمانی در اسکودتو همه چیز لازم را در اختیار دارند، اما باید بگویم که باشگاه های پایتخت نیز بسیار خوب عمل می کنند. به طور خاص باید به لاتزیو اشاره کنم که هیچ ترسی از بازی کردن برابر تیم های مدعی ندارد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج