بیات: نگران بودم که چرا چیزی یادم نمی‌آید/ از لطف پرسپولیسی‌ها ممنونم


بیات: نگران بودم که چرا چیزی یادم نمی‌آید/ از لطف پرسپولیسی‌ها ممنونم

بانک ورزش - حال دروازه‌بان جوان پرسپولیس بهبود یافته و امروز از بیمارستان مرخص می‌شود. به گزارش بانک ورزش، امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان...

بانک ورزش - حال دروازه‌بان جوان پرسپولیس بهبود یافته و امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.


به گزارش بانک ورزش، امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان سرخپوشان در بازی دوستانه دیروز مقابل چوکای تالش در دقایق پایانی دچار مصدومیت از ناحیه سر شد و زمین را ترک کرد. پس از آن او با تشخیص کادر پزشکی و برای مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان بستری شد.


بیات درباره وضعیت خود به سایت باشگاه گفت: دیروز بازی دوستانه داشتیم و بعد از برخوردی که با بازیکن حریف داشتم برای دقایقی همه چیز از یادم رفت و خودم خیلی نگران بودم که چرا نمی‌توانم اتفاقات بازی را به خاطر بیاورم.


او ادامه داد: روزهای قبل را خوب به یاد می‌آورم و می‌دانم که دو روز پیش با نساجی بازی داشتیم و من هم روی نیمکت بودم. اما هنوز از بازی دیروز چیز زیادی یادم نمی‌آید و فقط اطرافیان به من گفتند که بازی را ۴-۱ برده‌ایم و من هم ۸۰ دقیقه بازی کرده‌ام. این را یادم است که تعداد بازیکنان پرسپولیس به ۱۱ نفر نمی‌رسید و ما دو بازیکن کمکی از تیم حریف گرفتیم ولی چیزی از بازی در ذهنم نیست.


بیات اضافه کرد: بخاطر این موضوع خیلی ناراحت بودم اما پزشکان گفتند که حافظه کوتاه مدت من آسیب دیده و با گذشت چند روز همه چیز به حالت عادی خود برمی‌گردد.


دروازه‌بان جوان پرسپولیس در پایان گفت: از همه هواداران و همینطور مسئولان باشگاه و کادر پزشکی تیم که پیگیر وضعیت من بودند تشکر می‌کنم. افتخار می‌کنم که در چنین خانواده بزرگی هستم و امیدوارم لطف‌شان را خیلی زود در زمین جبران کنم.


با تشخیص پزشکان، بیات امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد. همچنین علیرضا بیرانوند امروز به عیادت گلر مصدوم پرسپولیس رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش