روابط‌عمومی‌ عامل اثرگذار در کاهش فاصله بین مردم و ادارات است


روابط‌عمومی‌ عامل اثرگذار در کاهش فاصله بین مردم و ادارات است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روابط‌عمومی‌ها رکن اصلی و با اهمیت کاهش فاصله مردم با ادارات بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این بخش اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

«محمدمهدی شهریاری» شنبه‌شب در جمع مدیران دستگاه‌های‌اجرایی و مدیران روابط‌عمومی ادارات آذربایجان‌غربی که برای نخستین‌بار برگزار شد، افزود: جایگاه روابط‌عمومی در نهادهای اجرایی باید بیش از پیش ارتقا یابد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص همه اهتمام خود را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: در حوزه روابط‌عمومی‌ها مشکلات زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین نتایج آن وجود فاصله بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است و باید این مشکلات با توجه ویژه همه بخش‌های مرتبط حل شود.

‍مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از روابط‌عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم بیان کرد: برای تبیین جایگاه و بروز توانمندی‌های روابط‌عمومی، اجرایی‌کردن سند روابط‌عمومی‌های استان در دستور کار قرار دارد.

محمد باقری فعال‌سازی جلسات هیات رییسه روابط‌عمومی‌های استان را از جمله اقدامات سال جاری برشمرد و با اشاره به انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر در استان اظهار کرد: ارزیابی گزارش‌های ارسالی از عملکرد هفته دولت، ارتباطات مردمی، به‌روزرسانی و خلاقیت و نوآوری از جمله فاکتورهای انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا در این آیین از مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی ارومیه، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، و شرکت‌های توزیع نیروی برق و گاز قدردانی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی هم به عنوان مدیران حامی روابط‌عمومی مورد قدردانی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور