موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید


در برخی از نقاط بدن موهای زائدی وجود دارند که بسیار ناخوشایند هستند. این موها ناخواسته بر روی نواحی مختلف ظاهر می شوند. یکی از قسمت های بدن که ممکن است دچار موهای زائد شود بینی است. روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد روی بینی وجود داند که به بررسی آن می پردازیم. از بین بردن موهای زائد روی بینی موهای زائد همیشه به عنوان یک مشکل دیده می...

در برخی از نقاط بدن موهای زائدی وجود دارند که بسیار ناخوشایند هستند. این موها ناخواسته بر روی نواحی مختلف ظاهر می شوند. یکی از قسمت های بدن که ممکن است دچار موهای زائد شود بینی است. روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد روی بینی وجود داند که به بررسی آن می پردازیم.

از بین بردن موهای زائد روی بینی

موهای زائد همیشه به عنوان یک مشکل دیده می شوند، و گاهی اوقات موجب نگرانی و خجالت در فرد می شوند. موهای روی بینی موهایی ضخیم به رنگ مشکی و بلند بوده که گاهی اوقات به قسمت های دیگر نیز می رسند، و حس ناخوشایندی را برای فرد به وجود می آورند. روش های مختلفی برای برطرف کردن این موهای زائد وجود دارد که با آن آشنا می شویم.

موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید

استفاده از ژیلت

بعضی از مردم برای برداشتن موهای زائد خود از ژیلت یا تیغ استفاده کرده و آن ها را می تراشند. این روش پر کاربرد ولی موقتی است و باعث افزایش رشد موها نیز می شود.

موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید

استفاده از چسب موبر

چسب های موبر در دو مدل سرد و گرم وجود دارند. چسب های موبر سرد به خاطر وجود چسبندگی بیشتر در آن ها، قیمت مناسب و استفاده آسان نسبت به نوع گرم آن بیشتر استفاده می شوند. این چسب ها را می توان از داروخانه ها یا فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کرد. برای استفاده از این چسب ها باید پوست کاملا تمییز بوده و آلودگی نداشته باشد. این روش برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه نمی شود.

موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید

لیزر موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد یکی از روش های است که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با استفاده از اشعه لیزر برای طولانی مدت می توان موهای اضافه بینی را برطرف کرد. عملکرد این روش به این صورت است که اشعه لیزر به عمق پوست در قسمت ریشه مو رسیده و به ملانین سیاه رنگ مو وارد می شود و با اعمال گرما ریشه را می سوزاند. لیزر برای بر طرف کردن موهای سفید و بور بی نتیجه است.

موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید

استفاده از روغن رازیانه

روغن رازیانه برای جلوگیری از رشد مجدد موهای اضافه تاثیر گذار است. برای استفاده از آن باید موها را از ریشه بردارید مثلا از وکس یا چسب موبر استفاده نمایید، سپس روی بینی و قسمتی که موهای زائد داشته را با روغن رازیانه به صورت دایره ای ماساژ دهید. این کار را روزی سه بار انجام داده و تا زمان رشد مجدد تکرار کرده و دوباره مراحل را انجام دهید، تا برای همیشه از شر موهای اضافه روی بینی خلاص شوید. این روش برای برخی حدود سه ماه و برای فردی دیگر ممکن است تا ۶ ماه طول بکشد.

موهای زائد روی بینی را با این روش ها از بین ببرید

اپلاسیون

علاوه بر چسب های آماده موبر، اپلاسیون روش دیگری است برای از ریشه در آوردن مو که می توان به راحتی آن را در خانه یا سالن های اپلاسیون انجام داد. و همچنین با استفاده از ژل های موبر این کار به سادگی امکان پذیر است. با این روش برای مدت ۴ تا ۶ هفته موهای زائد روی بینی برطرف می شوند. موکن های اپیلیدی نیز برای این کار پیشنهاد می شوند که ممکن است درد و سوزش بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشند.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!