سانچز:از رفتار جوانمردانه ایرانی‌ها تشکر می‌کنم


سانچز:از رفتار جوانمردانه ایرانی‌ها تشکر می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک قطر با قدردانی از رفتار جوانمردانه تیم ایران پس از اخراج دو بازیکن این تیم گفت:اقدام ارزشمند ایرانی ها شایسته قدردانی است و البته به نظر من باعث شد یک بازی تدارکاتی بسیار خوب و مفید را برگزار کنیم.

سانچز:از رفتار جوانمردانه ایرانی‌ها تشکر می‌کنمبه گزارش فانوس، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی امید قطر اظهار داشت: ما این بازی را خیلی خوب شروع کردیم با این وجود در ادامه یک پنالتی به حریف دادیم و پس از آن با دریافت گل دوم کارمان سخت تر شد. بازیکنان ما تلاش خودشان را می کردند اما اشتباهات زیادی در این مسابقه داشتند و به طور کلی باید بگویم روز خوب ما نبود. البته بازیکنان ما تا آخرین دقیقه تلاش کردند که این مسئله خوبی بود.

سانچز همچنین گفت: باید تشکر کنم از کادر تیم ایران که دو بار پس از اخراج بازیکن ما اجازه دادند بازیکن جایگزین وارد زمین شود که این تصمیم باعث شد بازی تدارکاتی خوب و مفیدی برگزار کنیم. به هر صورت ما از این رفتار جوانمردانه تیم ایران تشکر می کنیم. بازیکنان تیم ایران هم در این بازی سخت کوش بودند و تلاش می کردند از اشتباهات ما به خوبی استفاده کنند. در نهایت فکر می کنم شاهد بازی بسیار خوبی بود که به آماده سازی هر دوتیم کمک می کند.

سرمربی تیم المپیک قطر در پایان گفت:خوشحال هستیم که با تیم ایران بازی کردیم چرا که این تیم همیشه و در تمامی رده های سنی یکی از قدرت های برتر قاره آسیا است و برای آماده سازی مناسب انجام چنین بازی هایی بسیار مفید است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر