محرومیت ورزشکار زن به علت بدحجابی +تصاویر


محرومیت ورزشکار زن به علت بدحجابی +تصاویر

فضیله حورزاد ورزشکار بولینگ افغانستان که به دلیل بدحجابی در یک رقابت ورزشی در کویت از سوی فدراسیون بولینگ افغانستان محروم شده می گوید که بدحجاب نبوده است.فدراسیون ملی بولینگ در افغانستان، فضیله حورزاد یک ورزشکار این رشته را به دلیل آنچه بدحجابی در مدت اقامت ورزشی در خارج از کشور خوانده شده برای یک سال از فعالیت‌های ورزشی محروم کرده است.

فرارو: خانم حورزاد در اعتراض به این برخورد فدراسیون تصمیم گرفته برای همیشه با ورزش خدا حافظی کند. او دلایل مطرح شده از سوی فدراسیون را رد کرد و گفت بی حجاب نبوده است.

بر اساس مقررات ورزشی افغانستان، زنان ورزشکار در جریان نمایش‌های ورزشی و مسابقات باید حجاب اسلامی را رعایت کنند.

ادریس فاروقی، رئیس فدراسیون ملی باولینگ افغانستان در مورد این تصمیم فدراسیون گفت، بانو فضیله که در رقابت‌های آسیایی کویت تخطی کرده بود و پس از آن دست به تخریب علیه فدراسیون باولینگ زده بود برای یک سال از هرگونه فعالیت باولینگ در افغانستان و خارج کشور، محروم شد.

حورزاد اما دلایل دیگری را در این قضیه دخیل می‌داند و می گوید: من فکر می کنم بعضی اهداف شخصی بودند که اعضای فدراسیون به آن نرسیدند و به این دلیل ما را محروم کردند.

وی گفت: در جریان سفر هم به شخصی ترین مسائل ما دخالت می‌کردند. شاید به دلیل اینکه بخواهند افراد و اشخاصی از خودشان را وارد تیم ملی بسازند تا به همان اهداف شخصی که دارند بتوانند دست پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها