جریمه 465 واحد متخلف بازار شب یلدا در لرستان


جریمه  465  واحد متخلف بازار شب یلدا در لرستان

فریبرز حسامی گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی شب یلدا، 465 فقره پرونده برای اصناف متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حسامی در گفت و گو ی با رسانه ها ،اظهار کرد: طرح نظارتی شب یلدا هفته گذشته انجام و در نهایت پرونده های تشکیل شده پس از جمع بندی و تعیین تکلیف در صمت، به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

او افزود:در این راستا هشت هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام و متخلفان سه میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال جریمه شده اند.

حسامی تصریح کرد:‌ در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت بود.

او بیان کرد: علاوه بر ۳۵ گشت مشترک با حضور بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی استان و اتاق های اصناف شهرستانها، ۲ کانکس ثابت در ورودی قلعه فلک الافلاک و پل شهدای خرم آباد مستقر شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این کانکس ها بر واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار نظارت داشته و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش کردند که مردم می توانند از این پس شکایات و گزارش تخلف واحدهای صنفی را به صورت مستقیم از این طریق انتقال دهند.

حسامی یادآورشد:‌ تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و یا صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گزارش نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا