سفر گروهی پرو


در راستای اجرای تور نوروزی برزیل و پرو، برنامه روزانه بخش سفر به کشور پرو به شرح زیر اعلام میگردد. برای دیدن جزییات سفر گروهی برزیل ، اینجا کلیک کنید برنامه روزانه کشور پرو روز 14 سفر ، روز اول پرو ، سه شنبه 5 فروردین 24 مارچ ساعت 5:25 حرکت از ریودوژانیرو در برزیل و بعد از 5 ساعت رسیدن به شهر لیما در کشور پرو (ساعت 9:15 صبح). راهی اقامتگاه...

در راستای اجرای تور نوروزی برزیل و پرو، برنامه روزانه بخش سفر به کشور پرو به شرح زیر اعلام میگردد.

برای دیدن جزییات سفر گروهی برزیل ، اینجا کلیک کنید

برنامه روزانه کشور پرو

روز ۱۴ سفر ، روز اول پرو ، سه شنبه ۵ فروردین ۲۴ مارچ

ساعت ۵:۲۵ حرکت از ریودوژانیرو در برزیل و بعد از ۵ ساعت رسیدن به شهر لیما در کشور پرو (ساعت ۹:۱۵ صبح). راهی اقامتگاه میشویم و گشت نیم روزی شهری داریم. از بلوار یا گردشگاه مالکون دیدن میکنیم، به میدان de armas میرویم، از کلیسای جامع شهر دیدن میکنیم، به خیابان jiron de la Union میرویم، از میدان سن مارتین دیدن میکنیم، به کلیسای سن فرانسیسکو میرویم، و در صورت داشتن زمان، از دیدنی های دیگر به صورت اختیاری بازدید میکنیم.

روز ۱۵ ، روز دوم پرو ، چهارشنبه ۲۵ مارچ

ساعت ۶:۳۰ صبح با اتوبوس به سمت شهر ساحلی پاراکاس میرویم. در طول مسیر توقفی داریم برای خوردن نان تازه محلی و دیدن برنامه رقص اسب ها به اسم Caballos del paso که یک مراسم سنتی پرویی هست. و همچنین بازدید از تونل های زیر زمینی secret Slave . ساعت ۱۴:۰۰ به شهر کوچک پاراکاس میرسیم و به سمت اقامتگاه میرویم. در صورت تمایل میتوانید از گشت های اختیاری موتور چهار چرخ یا دوچرخه در منطقه حفاظت شده استفاده کنید، و یا در ساحل kite surf کنید، و یا از موزه شهر دیدین کنید. یک شب در هاستل استخردار kokopelli یا موارد مشابه اقامت میکنیم.

روز ۱۶ ، روز سوم پرو ، ۲۶ مارچ

ساعت ۸:۰۰ صبح گشت دریایی جزایر Ballestas به مدت دو ساعت داریم. این جا به گالاپاکوس کوچک معروف است، و میتوانید از دیدن نوعی از پنگوئن ها و شیر های دریایی و دیگر موجودات خاص منطقه لذت ببرید. ساعت ۱۱:۰۰ گشت منطقه حفاطت شده را داریم (اولین منطقه حفاطت شده کشور پرو). در این منطقه، محل برخورد کویر با اقیانوس رو شاهد خواهید بود و از ساحل سرخ و زیبای منطقه دیدن میکنیم (playa roja).

سپس ساعت ۱۳:۰۰ به صورت زمینی راهی روستای کویری بسیار زیبا و منحصر به فرد huacachina میشویم که تنها آبادی کویری در امریکای جنوبی میباشد که میان رمل ها واقع شده و در درون خود یک دریاچه دارد. پس از یک ساعت میرسیم و راهی هاستل استخردار خود برای یک شب اقامت میشویم. ساعت ۱۶:۰۰ گشت دو ساعته سافاری در کویر با خودرو های شاسی بلند منحصر به فرد Dune buggy میشویم و در صورت تمایل میتوانید sandboarding (اسکیت روی ماسه) کنید.

روز ۱۷ ، روز چهارم پرو ، ۲۷ مارچ

ساعت ۱۳:۰۰ این آبادی زیبا را ترک میکنیم تا گشت منطقه شراب سازی کشور پرو که نوشیدنی ملی این کشور است را داشته باشیم (Pisco vineyard) و با نحوه ساخت آن آشنا شویم.

سپس راهی منطقه Nazca میشویم تا از خطوط باستانی و اعجاب انگیز ۲۰۰۰ ساله منطقه دیدن کنیم (امکان پرواز روی منطقه به دلیل کمبود وقت وجود ندارد و از برج ها استفاده میکنیم). شام را همان اطراف از غذاهای محلی میل میکنیم (بوفه و هزینه شخصی). به صورت شبانه با اتوبوس به سمت شهر زیبای Arequipa میرویم.

روز ۱۸ ، روز پنجم پرو ، ۲۸ مارچ

ساعت ۶:۰۰ صبح به زیباترین شهر پرو که به شهر سفید معروف است میرسیم. به محل اقامتگاه میرویم و سپس برای گشت شهری راهی میشویم. از کلیسای کاتالینا و دیگر دیدنی های شهر دیدن میکنیم. شب را در این شهر اقامت خواهیم داشت.

روز ۱۹ ، روز ششم پرو ، ۲۹ مارچ

ساعت ۳:۰۰ صبح به دومین دره عمیق دنیا به اسم Colca Canyon میرویم. گشت ما تا ساعت ۱۷:۰۰ عصر ادامه دارد. فعالیتهای اختیاری مانند رفتینگ سواری قابل انجام است. در صورتی که دچار ارتفاع زدگی شده باشید، میتوانید در شهر بمانید و استراحت کنید. امشب نیز در همین شهر خواهیم ماند.

روز ۲۰ ، روز هفتم پرو ، ۳۰ مارچ

ساعت ۶:۰۰ صبح با اتوبوس راهی شهر puno در کنار دریاچه زیبای تیتیکاکا ، مرتفع ترین دریاچه قابل قایق رانی دنیا در ارتفاع ۴۱۷۰ متری میشویم. در طی مسیر، در یک viewpoint نیز توقف داریم برای عکاسی از دریاچه. ساعت ۱۳:۰۰ به محل اصلی میرسیم. پس از استراحت و نهار، راهی گشت ۲ ساعته با قایق به جزیره شناور Uros میشویم. این جزیره توسط بشر و مردم محلی ساخته شده است و بر روی آن مردم محلی زندگی‌میکنند. سپس ساعت ۲۲:۰۰ با اتوبوس از شهر puno راهی شهر کوسکو میشویم و شب را در اتوبوس خواهیم بود.

روز ۲۱ ، روز هشتم پرو ، ۳۱ مارچ

ساعت ۶:۰۰ صبح میرسیم، و راهی اقامتگاه میشویم. سپس گشت شهری خواهیم داشت. در صورت تمایل گشت اختیاری برای کوه رنگین کمان که به تازگی کشف شده است قابل انجام است. اقامت شبانه در Cusco داریم.

روز ۲۲ ، روز نهم پرو ، ۱ اپریل

پس از صبحانه، محل اقامتگاه را ترک میکنیم تا به سمت روستای اولانتایتامبو برویم. در مسیر خود از مسیر دره مقدس یا sacret valley دیدن میکنیم، چند روستای مرتبط با اقوام اینکایی را میبینیم و همچنین از معادن نمک و حوضچه های بسیار زیبای آن بازدید میکنیم. بعد از ظهر به مقصد میرسیم و در این روستای بسیار زیبا اقامت شبانه خواهیم داشت. گشت عصر گاهی در این روستا داریم و با تمدن اینکا ها آشنا میشویم.

روز ۲۳ ، روز دهم پرو ، ۲ اپریل

صبح زود با قطار های مخصوص در یک مسیر بسیار زیبا به سمت روستای آگواس کالینته میرویم. این روستا قبل از ماچو پیچو واقع شده است. گشت عصرگاهی در این روستا و منطقه خواهیم داشت. چشمه های آب گرم جهت استفاده موجود است.

دوستانی که تمایل به پیمایش دارند، میتوانند در ایستگاه کیلومتر ۱۰۴ از قطار پیاده شده و به صورت پیاده تا aquas calientes بیایند و از مناظر لذت ببرند.

روز ۲۴ ، روز یازدهم پرو ، ۳ اپریل

صبح زود با ماشین های دربست به سمت پایتخت تمدن اینکاها که یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به شمار میرود حرکت میکنیم و از زیبایی های منطقه عکاسی میکنیم و با تاریخ و تمدن اینکا ها آشنا میشویم. عصرگاه به محل اقامت خود در آگواس کالینته برای اقامت شبانه بازمیگردیم.

روز ۲۵ ، روز دوازده پرو ، ۴ اپریل

پس از صبحانه، با قطار و سپس اتوبوس به سمت شهر cusco بازمیگردیم. گشت عصرگاهی و خرید. اقامت شبانه.

روز ۲۶ ، روز سیزدهم پرو ، ۵ اپریل
پرواز ساعت ۱۲:۳۰ به Lima و ساعت ۱۴:۰۰ میرسیم. ساعت ۲۱:۴۰ پرواز به سمت سائو پائولو داریم و پس از ۵ ساعت میرسیم. ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت محلی در این شهر خواهیم بود. به همراه لیدر محلی به محل اقامت بازمیگردیم و صبح روز بعد ساعت ۳:۰۰ صبح پرواز به سمت ایران خواهد بود.

روز ۲۷ ، ۶ اپریل ، دوشنبه ۱۸ فروردین
حرکت به ایران، پس از ۱۴ ساعت به قطر رسیده و بعد از یک ساعت توقف، پرواز به تهران و سپس روز بعد ساعت ۴:۰۰ صبح تهران خواهیم بود.

نکات مهم

امکان حضور در سفر برزیل و یا پرو به صورت مجزا وجود دارد. در صورتی که بخواهید از تاریخ ۲۹ اسفند به سفر اصافه شوید، میبایست ویزای برزیل را اقدام کنید و چند روز پایانی سفر برزیل در شهر ریو دوژانیرو حصور داشته باشید تا برای ویزای پرو اقدام شود. این کشور در ایران سفارت خانه ندارد

در صورتی که از کشوری به غیر از ایران به این سفر اصافه میشوید، ممکن است بتوانید از سفارتخانه یا کنسولگری کشور پرو در کشور محل اقامت خودتان برای ویزا اقدام کنید. در اینصورت نیازی به حضور در سفر برزیل نمیباشد.

بخش هایی از کشور پرو در ارتفاعات بالای ۴۰۰۰ متر واقع است. در این بخش ها ممکن است دچار سرگیجه شوید که میتوان با مصرف قرص های مخصوص در طول سفر، این امر را کاهش داد.

هزینه سفر (کشور پرو)

۱۲۵۰ دلار + پرواز رفت و برگشت از برزیل (حدود ۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان به قیمت روز) + یک پرواز داخلی (قیمت روز حدود ۶۰۰،۰۰۰ تومان)

خدمات سفر

کلیه اقامت ها + کلیه حمل و نقل ها طبق برنامه سفر به جز پرواز ها + وعده های صبحانه + بیمه سفر پوشش ۵۰،۰۰۰ یورو + کلیه ورودیه ها و گشت ها طبق برنامه اصلی + سرپرست فارسی زبان برنامه در کل سفر (در کشور پرو)

اقامتها ترکیبی از هاستل های با کیفیت ، هتل های ۲ و ۳ ستاره میباشد. در صورتی که تمایل به هاستل ندارید، به هزینه بیشتر، امکان داشتن اتاق یا اقامت هتل در کل سفر وجود دارد.

ثبت نام

جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوالات خود، لطفا در تلگرام یا واتس اپ به شماره من (مملیکا) پیام دهید

۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸

با گذشت زمان، قیمت پروازها در حال افزایش است. لطفا هر چه زودتر ثبت نام خود را قطعی نمایید.

ویزای پرو مولتی یکساله میباشد و از کشور برزیل اقدام میکنیم.

عکس های مرتبط با این سفر

سفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پرو

سفر گروهی پرو

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

سفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پرو

سفر گروهی پرو

Titicaca, Peru – September 2017: Traditional reed boat as transportation for tourists, Islas es los Uros, Lake Titicaca, Peru

سفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پروسفر گروهی پرو

سفر گروهی پروسفر گروهی پرو

مملیکا

من محمد هستم ملقب به مملیکا. یه مهندس مکانیک عاشق سفر کردن، ماجراجویی و عکاسی ... که آدم ها بخش اصلی سفرهاش هستن

More Posts - Website

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان