بروزرسانی ماه دسامبر حالت Dark Mode را به دو گوشی Realme اضافه می‌کند


بروزرسانی ماه دسامبر حالت Dark Mode را به دو گوشی Realme اضافه می‌کند

شرکت Realme اعلام کرد که بروزرسانی امنیتی ماه دسامبر دو گوشی Realme Q و Realme X2 Pro، حالت Drak Mode را نیز به آن‌ها اضافه خواهد کرد.

بروزرسانی ماه دسامبر حالت Dark Mode را به دو گوشی Realme اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Realme یکی از شرکت‌های چینی بزرگ سازنده گوشی است که به واسطه ساخت گوشی‌های ارزان قیمت با سخت افزار قوی در چند سال اخیر توانسته جایگاه بسیار خوبی را بین کاربران پیدا کند. این شرکت در حال حاضر روی گوشی آینده خود که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند فعالیت داشته و قصد دارد این گوشی را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند تا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. اما دو از گوشی‌های این شرکت که مدت زیادی از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد و تا اینجای کار سود آوری خوبی برای ریلمی داشته، گوشی‌های Realme Q و Realme X2 Pro هستند که بخش عمده‌ای از فروش آن‌ها به کشور مبدا و سازنده یعنی چین باز می‌گردد.

اما شرکت Realme به تازگی بروزرسانی جدیدی را در کشور چین و برای این دو گوشی عرضه کرده است که مربوط به بخش امنیتی این گوشی‌ها می‌شود و به نوعی بروزرسانی امنیتی ماه دسامبر این دو گوشی به حساب می‌آید. علاوه بر این ظاهرا این بروزرسانی شامل موارد دیگری نیز می‌شود که برای بسیاری از کاربران لذتت بخش خواهد بود و یکی از مواردی که با دریافت این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، قابلیت Dark Mode است.

بروزرسانی ماه دسامبر حالت Dark Mode را به دو گوشی Realme اضافه می‌کند

این قابلیت چند وقتی است توسط شرکت‌‎های سازنده تلفن‌های همراه در حال عرضه برای کاربران بوده که باعث می‌شود میزان مصرف باتری و همچنین میزان آسیب رسیدن به چشم کاربر در شب، تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. همچنین با دریافت بروزرسانی ماه دسامبر دو گوشی Realme Q و Realme X2 Pro موارد دیگری مانند بهینه ساز مصرف انرژی باتری و الگوریتم nightscape که به دوربین جلوی گوشی‌ها مربوط می‌شود و مشکل عکس برداری در فضای تاریک را برطرف می‌کند، نیز به گوشی افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هوآوی با وجود تحریم‌های آمریکا، رکورد فروش سال گذشته خود را شکست

ظاهرا برخی از کاربران اعلام کرده بودند که هنگام استفاده از هدست‌های بلوتوث، گوشی‌ آن‌ها به طور مداوم اتصال خود با هدست را قطع می‌کند که طبق اعلام ریلمی، این مشکل نیز برطرف شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا