همکاری پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران با پارک علم‌وفناوری 3 استان کشور


پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به منظور توسعه شرکت‌های فناوری و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان با پارک‌های علم و فناوری کردستان، قزوین و استان مرکزی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

همکاری پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران با پارک علم‌وفناوری 3 استان کشوربه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با پارک علم و فناوری استان مرکزی به نمایندگی محمد رفیعی، پارک علم و فناوری کردستان به نمایندگی خالد سعیدی و پارک علم و فناوری قزوین به نمایندگی مصطفی مافی به منظور همکاری در امر توسعه شرکت‌های فناور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه‌ها به منظور همکاری‌های مشترک با استفاده از توانایی‌ها و امکانات طرفین و بهره‌مندی آنها از خدمات و مزایای صندوق‌های مالی و اعتباری ، حضور مشترک آنها در خوشه‌های تخصصی مشترک ایجاد شده و نمایشگاه‌ها و فن‌بازارهای مرتبط، همکاری در توسعه شبکه شرکت‌ها و سازمان‌های کارفرمایی، اختصاص فضای دفتری برای حضور احتمالی نمایندگان طرفین و برگزاری رویدادهای فن‌آفرینی و کارآفرینی تقاضا محور به صورت مشترک، امضا شد.

همچنین اسکان متقابل شرکت‌هایی که در یکی از دو پارک عضو هستند از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است، به این نحو که اجاره‌ بها متعلق به پارک میزبان بوده و شرایط عمومی اسکان مطابق ضوابط پارک میزبان می‌باشد. پارک میزبان مختار است در هر زمان با اعلام قبلی و مطابق ضوابط خود اسکان یک شرکت را خاتمه دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید