اروپایی‌ها، عین آمریکایی‌ها هستند/دست برخی‌ها در استان را رو خواهیم کرد


اروپایی‌ها، عین آمریکایی‌ها هستند/دست برخی‌ها در استان را رو خواهیم کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توطئه‌های دشمن را دست کم نباید گرفت. دشمن، دشمن است. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، دگراندیش‌ها و... کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته‌اند و به کمتر از آن هم قانع نیستند. اروپایی‌ها هم عین آمریکایی‌ها هستند و مانند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. آنها در اهداف و استراتژیکی‌ها با یکدیگر هماهنگ هستند.

سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری با مدیران، فرماندهان و بسیجیان ادارات شهر کرمان با محوریت یوم‌الله ۹ دی مظهر، بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها گفت: ۹ دی روز بصیرت و ایستادگی امت ایران اسلامی در مقطع حساسی از انقلاب بود. معاندین، منافقین و دیگر اندیش‌ها برای ۵ دی سال ۸۸ برنامه ریزی کرده بودند تا مردم را بر ضد نظام به صحنه بیاورند که مردم ما با یک نه بزرگ نقشه آنها را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در عین پرداختن به شعارها باید به مبانی، ریشه‌ها و اصول بپردازیم زیرا در تحلیل مسایل دیگر دچار اعوجاج نخواهیم شد. صرفا شعارها ما را به اهداف و استراتژیک‌ها نخواهد رساند لذا باید به زیربناها و روبناها بپردازیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۹ دی از مبنا را جدا ندانست و در ادامه به ابعاد ۹ دی پرداخت و بیان کرد: برای دستیابی به ابعاد ۹ دی باید به ۳۰ سال قبل برگردیم. در ۳۰ سال قبل آمریکا با ترفندهای سیاسی، فرهنگی و ... وارد جماهیر شوروی شد و این اتحادیه را به ۱۷ جمهوری تبدیل کرد!

وی با اشاره به انقلاب‌های رنگی اظهار کرد: آمریکا در جماهیر شوروی تجربه موفقی داشت و آن را همزمان در کشور ما هم کلید زد. در فتنه ۸۸ از جناح و طیف‌های مختلف استفاده کرد در حالی که در سال ۸۸ به هیچ عنوان جنگ دو فرد قدرتمند یا جناح و دو طیف نبود.

ابوحمزه نفوذ، استحاله و براندازی نظام را از استراتژی های آمریکایی‌ها در سال ۸۸ عنوان و اظهار کرد: در دوران سازندگی نفوذ انجام شد. به‌طوری که شاهد حضور طیف گسترده ای از مدیران برای ادامه تحصیل در خارج از کشور بودیم. اما چه کسانی این بستر را فراهم کردند؟ چگونه این افراد در ارکان نظام حضور یافتند؟ بخش اعظمی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم به این دلیل است که باور نداریم که می توانیم روی پای خود بایستیم و مرتبا برخی در داخل کشور کلید حل مشکلات را در ارتباط با آمریکا و اروپا می‌دانند و اصرار دارند این موضوع را به جامعه القا کنند.

وی ادامه داد: در دوران اصلاحات بحث‌های استحاله، اسلامیت، جمهوریت، ولایت فقیه، قانون اساسی، ارتباط با آمریکا، تغییر در قانون اساسی و ... مطرح شد و بحث براندازی نظام موضوعی بود که آمریکا در مرحله سوم پیش گرفت به طوری که اگر نگاهی بیندازیم درک می کنیم دشمن برنامه ریزی‌های خود را در یک پروسه ۲۰ تا ۳۰ ساله انجام می‌ داد و براندازی نظام را از سال ۷۸ کلید زده بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با انتقاد از اظهار نظر برخی که معتقدند دین از سیاست جداست اظهار کرد: متاسفانه شاهد بودیم که مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف در جریان نفوذ و استحاله دخیل بودند. در فتنه سال ۸۸ و افرادی که در این فتنه دخیل بوده و هم اکنون در حصر خانگی هستند، نه تنها به نظام توهین کردند بلکه به عاشورا هم توهین کردند.

سردار ابوحمره افزود: یکی از افرادی که در حصر است، می‌گوید ما دنبال تغییر هستیم. جای سوال دارد که آیا می‌دانید تغییر چه چیزی را می خواستید؟ تغییر نظام جمهوری اسلامی. آنها ۸ ماه تلاش کردند تا جمهوری اسلامی ایران را به جمهوری دمکراتیک ایران برسند. بحث شمارش آرا بهانه بود. به هیچ عنوان تعداد رای ملاک آنها نبود، بلکه آنها پیش بینی کرده بودند که در فتنه ۸۸ چه ارگان‌هایی حذف شوند، قانون اساسی چه تغییری کند و غیره. آنها حساب شده پیش می رفتند تا بتوانند این نظام را سرنگون کنند و در این راستا هم دشمنان از همه ظرفیت‌های خود استفاده کردند.

وی به ورود مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: در چنین شرایطی مقام معظم رهبری به منظور حفظ انقلاب و مردم به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمن و حرکت‌های عوامل داخلی آنها را برای مردم تبیین کردند تا لطمه‌ای به مردم، نظام و انقلاب وارد نشود و این همان مدیریت ولایت فقیه است. به جرات می توان اذعان داشت که مدیریت ایشان در این ۸ ماه واقعا بی‌بدیل بود و در این ۸ ماه به جامعه بصیرت را نشان دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که تبلور حرکت مقام معظم رهبری را در ۹ دی‌ماه مشاهده کردیم، اظهار کرد: رهبری همه ارکان جامعه را در سر خط دفاع از نظام و انقلاب آوردند و با تمام وجود به همه قشرهای جامعه آگاهی دادند و به همین دلیل بود که این همه هجمه به سمت رهبری از سوی دشمنان آغاز شد زیرا همه این تهمت‌ها برای بی‌ثبات کردن این جایگاه بود.

وی خطاب به بسیجیان، مدیران و فرماندهان استان کرمان گفت: باید فتنه ۸۸ را مطالعه کنید زیرا در آن درس‌ها و عبرت‌های فراوانی است. بسیاری از چهره‌ها، احزاب، گروه‌ها و جریان‌ها دستشان در اتفاقات ۸۸ رو شد و نشان دادند که هدف آنها نابودی نظام و انقلاب بود.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: این رفعت اسلامی بود که امروز افرادی در حصر خانگی هستند، چرا برخی این موضوع را نمی‌فهمند که چه برنامه و هدفی را در پیش گرفته بودند؟ آیا به خاطر وابستگی و دلبستگی به حزب باید چوب حراج به نظام و انقلاب می زدند؟

وی واکاوی نقش ولایت فقیه را الزامی دانست و بیان کرد: توطئه‌های دشمن را دست کم نباید گرفت. دشمن، دشمن است. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، دگراندیش‌ها و ... کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته‌اند و به کمتر از آن هم قانع نیستند. اروپایی‌ها هم عین آمریکایی‌ها هستند و مانند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. آنها در اهداف و استراتژیکی‌ها با یکدیگر هماهنگ هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: اروپا و آمریکایی‌ها با یکدیگر حدود یک هزار میلیارد دلار گردش سرمایه دارند و هرگز اروپایی ها،آمریکا را رها نمی‌کنند و به سمت ایران بچرخند. لذا باید دشمن را به صورت ریشه‌ای شناخت.

وی با بیان این مطلب که برخی‌ها می‌خواهند با شاخه و برگ‌ها بازی کنند، در ادامه با اشاره به مشکلات استان کرمان تصریح کرد: متاسفانه برخی در استان کرمان این رویه را دارند که فکر می کنند باید همه چیز در استان از تصمیم‌سازی، قدرت تا تصمیم‌گیری در اختیار آنها باشد که این ریشه‌ها به تفکر و اندیشه آنان برمی‌گردد.

سردار ابوحمزه اضافه کرد: سنگ بنای این تفکر و اندیشه در دوران سازندگی گذاشته شد به‌گونه‌ای که تمام هم و غمشان قدرت و ثروت است. این افراد گفتند بیاید جلسه‌ای با رسانه‌ها بگذارید و بگویید طی ۳۰ سال گذشته برای مردم استان کرمان چه‌ کرده‌اید و گفتند بروید از مردم سوال کنید.

وی افزود: رفتیم از مردم سوال کردیم و جواب‌ها این بود؛ در استان کرمان ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند .آقای فلانی که پول زیادی در این استان دارید جواب این افراد را بدهید. رفتیم سوال کردم و جواب گرفتیم که هزاران دختر و پسر جوان برای ازدواج پول ندارند. در رابطه با وضعیت محرومیت جنوب استان چه می‌خواهید بگویید؟ ریشه این مباحث و مسایل افکار و اندیشه‌های شما است.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: این افراد سبیل برخی‌ها را چرب می‌کنند تا کارهای خود را بپوشانند اما ما دست همه آنها را رو خواهیم کرد. همه باید تلاش کنند و به همه آگاهی دهیم بنابراین باید از این پس روحیه محافظ کاری را از خود دور کنیم و نان به نرخ روز خوران را کنار بگذاریم. زیرا اگر این روحیه همچنان وجود داشته باشد واقعیت‌ها مخدوم می‌مانند و آدم‌های شارلاتان و سوء استفاده چی‌، از این موقعیت‌ها سوء استفاده می‌کنند و حق مردم مظلوم را همچون گذشته دوباره می خورند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی