استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت نخستین رییس ایرنای استان را تسلیت گفت


استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت نخستین رییس ایرنای استان را تسلیت گفت

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، درگذشت «حاج‌علی حسین‌زاده» نخستین رییس ایرنای استان را تسلیت گفت.

محمدمهدی شهریاری در این پیام که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: خبر درگذشت زنده‌یاد «حاج‌علی حسین‌زاده» پیشکسوت رسانه و رییس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان موجب تاثر شد؛ اینجانب درگذشت این پیشکسوت مطبوعاتی و رسانه ای را که به ادب، صداقت و جدیت در کار شهره بود، به خانواده گرامی ایشان و جامعه رسانه‌ای آذربایجان غربی تسلیت گفته و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت می‌ کنم.

به گزارش ایرنا، «‌حاج‌علی حسین‌زاده»، نخستین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی شامگاه جمعه و در ۷۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم «حاج‌علی» از سال ۱۳۴۷ در آژانس پارس که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ایرنا تغییر نام داد، فعالیت خبری خود را آغاز کرد اما ریاست وی در ایرنای مرکز آذربایجان‌غربی تا سال ۱۳۸۱ ادامه داشت؛ وی که متولد سال ۱۳۲۲ شمسی در روستای «خالدآباد» ارومیه بود، در دوران جنگ تحمیلی به صورت شبانه‌روزی و با امکانات محدود، اخبار مربوط به مناطق جنگی استان را به نحو احسن پوشش داد.

«حاج‌علی» در سال ۱۳۵۵ شمسی به عنوان کارمند نمونه کشوری معرفی شد و بنیانگذار روزنامه ایران در این استان بود؛ کسب سه رتبه برتر کشوری برای خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی تنها بخشی از موفقیت‌های این خبرنگار پیشکسوت استان بوده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا