چرا کنتور آب منازل در منطقه شهران پایتخت اشتراکی است؟


چرا کنتور آب منازل در منطقه شهران پایتخت اشتراکی است؟

#تهران_ ما موضوع کنتور آب اشتراکی یکی از کوچه‌های میدان شهران را پیگیری کرد.

چرا کنتور آب منازل در منطقه شهران پایتخت اشتراکی است؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ ما باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:«ما اهالی کوچه شش دستگاه واقع در میدان شهران هستیم. سالهاست که تمام خانه‌های کوچه با یک کنتور آب زندگی می‌کنیم، خواهش میکنم به مشکل ما رسیدگی کنید.»

پاسخ سازمان آبفا تهران؛

سازمان آبفا در پاسخ به این سوال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این منطقه نیازمند لوله گذاری است؛ که البته این طرح تصویب شده و برای عملیاتی کردن آن نیاز به اخذ مجوز حفاری از شهرداری منطقه پنج است. ولی متاسفانه به دلیل منع قانونی، در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

پاسخ شهرداری منطقه پنج؛

شهرداری منطقه ۵ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امکان صدور مجوز وجود ندارد چرا که این املاک در محدوده حفاظت از باغات کن قرار گرفتند و نیاز به تاییدیه نقشه‌ها توسط شورای عالی شهرسازی دارد؛ لذا شهرداری منطقه نمی‌تواند مجوز صدور حفاری صادر کند.

این سازمان اعلام کرد: حصارک و محله کن طرح تفصیلی برای آن‌ها ابلاغ نشده و بارگذاری هرگونه توسعه شهری برای آن امکان پذیر نیست همچنین ما منتظر ابلاغیه شورای عالی شهرسازی مبنی بر تاییدیه نقشه‌ها هستیم تا بتوانیم برای آن‌ها صادر کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس