تنها فرمانداران حق جابجایی آرد سهمیه شهرستانها را دارند


تنها فرمانداران حق جابجایی آرد سهمیه شهرستانها را دارند

اردبیل- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تنها فرمانداران حق افزایش،کاهش و یا جابجایی آرد سهیمه نانوایی‌ها در شهرستانها را دارند و شرکت غله بدون هماهنگی با آنها نمی تواند اقدامی در این زمینه کند.

ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد ونان خلخال با اشاره به تفویض اختیار به فرمانداران برای جابجایی آرد سهمیه اظهار کرد:شرکت غله و خدمات بازرگانی استان موظف به ارایه آمار آرد سهیمه اختصاصی شهرستانها بصورت ماهانه به فرماندریها است.

او بیان کرد: این اقدام در جهت تمرکززدایی از سوی ستاد آرد و نان استانداری اردبیل اتخاذ شده و همه ارگان های ذیربط موظف به رعایت آن هستند.

در این جلسه رنجبر معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل میز گفت: در حال حاضر سرانه سهمیه آرد یارانه ای خلخال 7.5 کیلوگرم برای هر نفر در ماه و سرانه آرد نیم یارانه ای سه کیلوگرم است.

او افزود: سرانه مصوب آرد یارانه ای استان اردبیل 8.32 کیلوگرم و نیم یارانه ای چهار کیلوگرم است که به تناسب مصرف شهرستانها این میزان کم وزیاد می‌شود .

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز گفت: سرانه آرد سهمیه این شهرستان با مصرف جمعیت آن همخوانی نداشته و انتظار از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان افزایش آن است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها