آشنایی با سیره امام حسن عسکری(ع) در نرم افزار سیره معصومان(ع)


آشنایی با سیره امام حسن عسکری(ع) در نرم افزار سیره معصومان(ع)

74 عنوان کتاب به همراه 4 هزار و 814 فیش پژوهشی پیرامون امام حسن عسکری علیه السلام در نرم افزار سیره معصومان علیهم السلام ارائه شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: نرم افزار «سیره معصومان علیهم السلام»، جامع ترین دانشنامه در باب سیرۀ چهارده معصوم است که یکی از بخش های آن به ارائه زندگانی امام حسن عسکری علیه السلام پرداخته و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

بنابر این گزارش، اتصال 4814 فیش پژوهشی از 74عنوان کتاب در 150 جلد به درختوارۀ امام حسن عسکری علیه السلام در موضوعاتی از جمله؛ احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام حسن عسکری علیه السلام، اصحاب و راویان، سال شمار، کتاب شناسی از جمله محتوای ارائه شده پیرامون امام حسن عسکری علیه السلام در نرم افزار سیره معصومان است.

ارائه چهار عنوان کتاب اختصاصی در 9 جلد به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مانند: مسند الامام العسکری علیه السلام، موسوعة الامام عسکری علیه السلام و... در بخش کتابخانه و ۳۵۸ آیه در شأن و منقبت معصومین علیهم السلام از جمله امام حسن عسکری علیه السلام، از دیگر امکانات این نرم افزار گرانسنگ به شمار می رود.

ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام حسن عسکری(ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی، ارائه نموداری و مشجر تبار امام حسن عسکری علیه السلام در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن، ارائه 3 زیارتنامه مخصوص امام حسن عسکری علیه السلام و 6 قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه و همچنین نمایش تصاویر زیبای قدیمی و جدید از سامراء باعث شد نرم افزار سیره معصومان علیهم السلام به عنوان نرم افزار شایستۀ تقدیر در بخش کتاب دیجیتال هشتمین جشنوارۀ بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی و چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی مورد تقدیر قرار گرفت.

​گفتنی است، ارتباط و مقایسه بین متون، ارتباط واژگان کتب با لغت نامه، جستجوی پیشرفته در متن، امکان انتقال متن به Word، حاشیه نویسی، نمایه زنی، علامت گذاری و. .. از جمله قابلیت های پژوهشی این نرم افزار ارزشمند است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نرم افزار سیره معصومان علیهم السلام، اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...