عریقات: عادی سازی روابط با اسرائیل، خنجر زدن از پشت به فلسطین است


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) الجزیره، رئیس هیئت مذاکره کننده تشکیلات خودگردان...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما الجزیره، رئیس هیئت مذاکره کننده تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برخی کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی را خنجر زدن از پشت به ملت فلسطین و شرم آور توصیف کرد.

صائب عریقات در گفتگو با برنامه "بلا حدود" با بیان اینکه مواضع کشور‌های عربی، اسلامی و خلیج (فارس) حق فلسطین را تأیید می‌کند، گفت: آیا من می‌توانم از حضور یک مقام عربی در تلویزیون ملی و اعلام عادی سازی روابط با اسرائیل و پذیرفتن قدس با مسجد الاقصی و کلیسای قیامت به عنوان پایتخت اسرائیل جلوگیری کنم؟ ما در نشست عربی ظهران در سال ۲۰۱۸ حضور یافتیم و جناب ملک سلمان این نشست را با عنوان نشست قدس افتتاح کرد و بیانیه پایانی این نشست نیز تصمیم ترامپ را در مورد قدس به طور کامل مردود دانست. در نشست تونس، نشست اضطراری مکه و نشست اخیر کشور‌های خلیج (فارس) به همین ترتیب و کشور‌های اروپایی و کشور‌های جنبش عدم تعهد نیز مواضع مشابهی دارند. عادی سازی روابط با اسرائیل خنجر زدن از پشت به فلسطین و شرم آور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403