یاماها مایل است همکاری خود را با ماوریک وینالس ادامه دهد


موتو جی‌پی ایران –در فصل 2017 موتو‌ جی‌پی شاهد پیوستن ماوریک وینالس به تیم یاماها فکتوری ریسینگ بودیم. وی در این مدت توانست 6 پیروزی در مسابقات را کسب کند و در فصل اخیر به عنوان بهترین موتورسوار یاماها و سومین موتورسوار بین رقبای خود شناخته شود. اکنون در حالی که وارد سال آخر قرارداد او با یاماها می‌شویم، سوال این است که آیا او در این تیم ماندنی...

موتو جی‌پی ایران –در فصل 2017 موتو‌ جی‌پی شاهد پیوستن ماوریک وینالس به تیم یاماها فکتوری ریسینگ بودیم. وی در این مدت توانست 6 پیروزی در مسابقات را کسب کند و در فصل اخیر به عنوان بهترین موتورسوار یاماها و سومین موتورسوار بین رقبای خود شناخته شود.

اکنون در حالی که وارد سال آخر قرارداد او با یاماها می‌شویم، سوال این است که آیا او در این تیم ماندنی است یا خیر. لین جارویس، رئیس تیم یاماها در این باره اینگونه گفت:

ماوریک وینالس فصل را با شرایط خوبی آغاز نکرد و در شش گرندپری اول نتوانست به خوبی ولنتینو روسی ظاهر شود. در حالی که روسی در یکی از مسابقات حساس آن دوره به مقام دوم دست پیدا کرد. ماوریک وینالس این فرصت ها را از دست داد، اما در ادامه شاهد آن بودیم که عملکرد او در تیم بهتر شد و این قضیه موجب دلگرمی ما بود.

نکته دیگری که باعث خشنودی ما شد، بهبود عملکرد وی در شروع مسابقات بود زیرا او مسابقه را در رده ی خوبی آغاز می‌کرد اما به سرعت جایگاه خود را از دست می‌داد، خوشبختانه این مشکل با تلاش او و انجام تغییرات فنی تا حد زیادی رفع شد.

بنابراین فکر می‌کنم او جای خود را در تیم ما باز کرده و پتانسیل خوب خود را به عنوان یک موتورسوار نشان داده است. او در این فصل توانست دو پیروزی در مسابقات کسب کند و دلیلی ندارد که ما قرارداد خود را برای سال 2021 و یا بعد تر با او تمدید نکنیم.

یاماها مایل است همکاری خود را با ماوریک وینالس ادامه دهدیاماها مایل است همکاری خود را با ماوریک وینالس ادامه دهد مارک مارکز، ماوریک وینالس و آندره دویزیوسو

اما گمان می‌رود که ماوریک وینالس از تیم دوکاتی نیز پیشنهاداتی دارد و این قضیه می‌تواند مورد توجه وی باشد اما مدیر این تیم در این باره اینگونه توضیح داد:

ما فعلا در حال گفت و گو هستیم و باید به موارد زیادی فکر کنیم. من گمان نمی‌کنم زمان آن رسیده که درباره ی اسم خاصی صحبت کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟