دلیل بستری شدن رئیس‌جمهور پرحاشیه افشا شد! / برزیل


دلیل بستری شدن رئیس‌جمهور پرحاشیه افشا شد! / برزیل

حوادث رکنا: رئیس جمهور 64 ساله برزیل در پی حادثه‌ای که در کاخ ریاست جمهوری در پایتخت این کشور رخ داد، به بیمارستان منتقل​ شد و تحت درمان قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ژایر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل تحت درمان قرار گرفته است و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

این حادثه برای رئیس جمهوری برزیل جدیدترین سری از موارد و نگرانی‌های مربوط به سلامتی وی محسوب می‌شود.

منابع خبری برزیلی گزارش دادند که وی در سرویس بهداشتی کاخ ریاست جمهوری لیز خورده و سرش ضربه دیده است.

اوایل ماه جاری میلادی نیز وی به مشاورانش گفته بود که به شدت احساس خستگی می‌کند و از آن‌ها خواسته است تا پایان سال جاری میلادی فعالیت‌های مربوط به ریاست جمهوری را برای به کاهش دهند.

یکی از سخنگو‌های دفتر ریاست جمهوری برزیل گفت: بولسونارو در کاخ ریاست جمهوری آلوورا دا به زمین خورده است و توسط تیم پزشکی تحت درمان است.

بولسونارو که از اول ژانویه سال جاری میلادی به عنوان رئیس جمهوری برزیل زمام امور این کشور را برعهده گرفته، در جریان کمپین انتخاباتی سال گذشته میلادی با حمله یک فرد به شدت دچار جراحت شده بود.

مساله سلامت رئیس‌جمهوری ۶۴ ساله برزیل محل نگرانی است به طوریکه وی تاکنون چندین بار تحت عمل‌های جراحی قرار گرفته است که مورد آخر آن در سپتامبر گذشته بود.

اوایل ماه جاری میلادی نیز بولسونارو اعلام کرد که تحت آزمایش‌های مربوط به سرطان پوست قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!