موقوفات مانع طرح‌های عمرانی نیستند


موقوفات مانع طرح‌های عمرانی نیستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: موقوفات به هیچ وجه مانع اجرای طرح های عمرانی نیستند.

حجت الاسلام اسماعیل پور در دیدار با سید محمدحسینی، فرماندار شهرستان جم عنوان کرد: در قانون نحوه تملک اراضی و املاک برای اجرای برای برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت راهکارهای لازم در زمینه طرح هایی که نیاز به اراضی و املاک موقوفه دارند پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه موقوفات به هیچ وجه مانع اجرای طرح های عمرانی نیستند، افزود: اداره اوقاف برنامههای فرهنگی را از محل اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش اجرا می کند که از جمله این طرح ها می توان به آرامش بهاری، شمیم حسینی، مهر تندرستی، مهر تحصیلی، بصیرت عاشورایی، ضیافت الهی، پیاده روی اربعین، دعای عرفه، عید غدیر، جشن نیمه شعبان، طرح زائران حرم رضوی و طرح زائران حرم حسینی، یاس نبوی، مراسمات دهه ولایت و ... اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان جم این طرح ها با کیفیت مطلوب اجرا گردیده است و بسیاری از هیئات و مساجد و مردم ولایی این شهرستان از مواهب وقف بهره مند شده اند.

مدیرکل اوقاف بوشهر گفت: سازه پیش ساخته مجتمع فرهنگی احسان ماندگار شهر ریز هم اکنون در کارگاه در دست ساخت می باشد که ان شالله به زودی مراحل نصب سازه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور یادآور شد: توسعه فضای امام زادگان و بقاع متبرکه در دستور کار این اداره قرار دارد و منابع در اختیار جهت توسعه، مرمت و نگهداری از اماکن متبرکه و امام زادگان نذورات مردمی و منابع دولتی می باشند که در زمینه اعتبارات درخواست مساعدت داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی