بررسی «رابطه محیط زیست و مهار آسیب‌های اجتماعی» همراه با نمایش « کارون»


بررسی «رابطه محیط زیست و مهار آسیب‌های اجتماعی» همراه با نمایش « کارون»

نشست «رابطه محیط زیست و مهار آسیبهای اجتماعی» با سخنرانی محمد درویش در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، صد و هفتاد و هفتمین نشست از سلسله نشست های یکشنبه‌های انسانشناسی و فرهنگ، یکشنبه هشتم دی ساعت 16 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. در این نشست موضوع «رابطه محیط زیست و مهار آسیبهای اجتماعی» مورد بررسی قرار می گیرد.

محمد درویش روزنامه نگار، کویر شناس، فعال محیط زیست و پژوهشگر حوزه بیابان در این نشست سخنرانی می کند. دبیر جشنواره کتاب سال محیط زیست، عضو شورای حمل و نقل پاک در وزارت کشور،مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست، عضویت در کارگروه تشکیل مدارس جامع محیط زیستی در سازمان حفاظت محیط زیست و مسئول دبیرخانه طرح مسیر سبز در کارنامه کاری درویش به چشم می خورد.

در این نشست مستند 52 دقیقه ای «کارون» اثر محمد احسانی با تصویر پردازی مهدی آزادی و تدوین بابک بهرام بیگی نمایش داده می شود. این مستند ضمن نگاه به پیشینه تمدنی و فرهنگی رودخانه تاریخی کارون به بررسی مشکلات زیست‌محیطی آن می‌پردازد. این مستند روایتی شاعرانه از رودخانه کارون است. مستند کارون در جشنواره های مختلفی همچون« سینما حقیقت»، «اکو زینه»، «زاراگوزا» اسپانیا، »«تلاش برای حفظ و نجات زمین روسیه» ، «رد آیلند امریکا» و« بوزکادا» در ترکیه به نمایش درآمده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس