بسیج، نهادی تسهیل‌گر


سازمان بسیج سازندگی: بسیج یک نهاد تسهیل‌گر است که میان مردم و حاکمیت قرار می‌گیرد.

بسیج، نهادی تسهیل‌گربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج یک نهاد تسهیل‌گر و متشکل از حلقه‌های میانی بسیاری مانند شبکه جهادگران است که میان مردم و حاکمیت قرار می‌گیرد.
«محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با دفاع‌پرس، درباره توصیه فرمانده معظم کل قوا به بسیجیان مبنی بر اینکه «با مجموعه‌های همسو با بسیج همکاری و هم‌افزایی داشته باشید»، اظهار داشت: معنی بسیج، جمع شدن عده‌ای کنار هم برای هدفی مشخص است؛ بر این اساس بسیج یک نهاد تسهیل‌گر و متشکل از حلقه‌های میانی بسیاری مانند شبکه جهادگران است.
وی افزود: این فعالیت یعنی تسهیل‌گری را شدت دادیم و با ۵۰ دستگاه و نهاد اجرایی مکاتبه کردیم تا نشست‌های هماهنگی برگزار کنیم و شورای هماهنگی در جهت حمایت از گروه‌های جهادی داشته باشیم.
زهرایی ادامه داد: البته هیچ دستگاهی نباید متصدی گروه‌های جهادی باشد؛ چون گروه‌های جهادی باید آتش به اختیار باشند؛ فعالیت‌های جهادی عرصه جذابی است و خیلی‌ها دوست دارند در آن نقشی داشته باشند به همین جهت اگر فعالیت گروه‌های جهادی هدفمند نباشد، انرژی‌ها به هدر می‌رود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: اگر نقش و سهم هر دستگاهی در فعالیت‌های جهادی مشخص باشد، منابع، وقت و انرژی‌ها هدر نمی‌رود و سوء برداشتی هم به وجود نمی‌آید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید