قضاوت از شئون پیامبران و ائمه معصوم(ع) است


قضاوت از شئون پیامبران و ائمه معصوم(ع) است

گروه اجتماعی ــ رئیس دادگستری رفسنجان کار در دستگاه قضا را بسیار سخت و طاقت‌فرسا دانست و بیان کرد: قضاوت یکی از شئون پیامبران و امامان معصوم(ع) است.

قضاوت از شئون پیامبران و ائمه معصوم(ع) است

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان عصر دیروز سه‌‌شنبه، 3 دی‌ماه در مراسم تکریم حسین رئیسی‌نژاد، دادستان سابق و معارفه ایمان شهسواری دادستان جدید رفسنجان کار در دستگاه قضا را بسیار سخت و طاقت‌فرسا دانست و بیان کرد: قضاوت یکی از شئون پیامبران و امامام معصوم(ع) است.

وی تصریح کرد: با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه امیدواریم این حرکت جهادی در مبارزه با فساد و اجرای عدالت ادامه داشته باشد.

مجید فصیحی‌هرندی، فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش صمیمانه و مشفقانه رئیسی‌نژاد، دادستان سابق رفسنجان گفت: مردم رفسنجان از وی راضی هستند و الگویی برای آیندگان است و جامعه اسلامی مستحق وجود چنین مسئولانی است، امیدواریم خلأیی که با رفتن رئیسی‌نژاد ایجاد می‌شود با حضور شهسواری، دادستان جدید احساس نشود.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: در جامعه باید شرایطی فراهم شود که ضعیف بدون ترس و با عزت و قدرت بتواند حق خود را مطالبه کند.

حسین رئیسی‌نژاد، دادستان سابق رفسنجان نیز گفت: مدت 6 سال و 4 ماه در رفسنجان بودم، مردم رفسنجان شریف، بافرهنگ، صبور و بزرگوار هستند و باید تلاش شود رفسنجان در جایگاهی در خور شأن نامش قرار بگیرد.

وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی بیان کرد: علی‌رغم ناامنی در کشورهای اطراف، کشور ما با تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری امنیت دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما