خود را در حوزه فرهنگ و هنر و دفاع از نظام هم سنگر بسیج و سپاه می دانیم


خود را در حوزه فرهنگ و هنر و  دفاع از نظام  هم سنگر بسیج و سپاه می دانیم

پیرسبزی به علاقه دیرینه خود به سپاه و بسیج اشاره و گفت: ما در سنگر فرهنگ و هنر و در راستای دفاع از نظام خود را هم سنگر شما می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مسئول معاونت فرهنگی هنری و مسئولان سازمان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان سپاه فتح حضور با تبریک به مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهکیلویه و بویراحمد برای محمد علی پیرسبزی آرزوی موفقیت کردند.

«محمدعلی پیرسبزی» امروز ( 3 دی ) در نشست مشترک با مسئول معاونت فرهنگی هنری، مسئولان سازمان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاری های قبلی سپاه استان با این اداره، اظهار داشت: تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای آرامش و امنیت استان و کشور و هم چنین خدمات آنها در دیگر عرصه ها ستودنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهکیلویه و بویراحمد گفت: همه ما باید قدردان خون شهدا و این امنیت بوده و در هر سنگری وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

وی به علاقه دیرینه خود به سپاه و بسیج اشاره و اضافه کرد: ما در سنگر فرهنگ و هنر و در راستای دفاع از نظام، خود را هم سنگر شما می دانیم.

پیرسبزی یادآور شد: با توجه به برنامه های پیش رو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ان شاالله شاهد تعامل و همکاری های بیشتری با یکدیگر خواهیم بود.

«وحید مثنوی» هم در این دیدار به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: با توجه به این که رهبری فرمودند «فرهنگ همان چیزی است که من حاضرم جانم را فدایش کنم»، لذا همه ما وظایف سنگینی در توجه و اقدام به مسئله مهم فرهنگ در استان داریم.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام آمادگی سپاه فتح برای هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: همان گونه که در برنامه های اخیر مانند نمایشگاه کتاب، مطبوعات و جشنواره ها این همکاری ها وجود داشت، ان شالله از این پس نیز شاهد همکاری های بیشتر سپاه فتح و فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.

«عباس رضایی» مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم خواستار همکاری های بیشتر در خصوص رفع مشکلات اصحاب رسانه و ارائه خدمات به این قشر تلاشگر شد.

اصالت مسئول بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم با گرامی داشت یاد و خاطره کارکنان تازه درگذشته اداره فرهنگ و ارشاد استان، گفت: بین بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد استان همکاری و مشارکت خوبی وجود دارد و امیدوارم شاهد اتفاقات بهتری در زمان مدیرکل جدید باشیم.

شایان ذکر است در این نشست که معاونین اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند در زمینه همکاری سپاه، بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص جشنواره رسانه ای ابوذر، جشنواره سرود و راه اندازی سینما انقلاب یاسوج گفت و گو و تصمیم های خوبی اتخاذ شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه