ریل می X50 5G هفدهم دی ماه معرفی می‌شود


ریل می X50 5G هفدهم دی ماه معرفی می‌شود

ریل‌می پس از چند هفته تبلیغ گوشی جدید ایکس 50 5G، امروز در پوستری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرد این گوشی را در تاریخ 7 ژانویه در پکن معرفی خواهد کرد.

سازنده‌ی چینی گوشی ریل‌می از چند هفته پیش در حال تبلیغ گوشی ایکس ۵۰ 5G است. ریل‌می قبلا چند مورد از قابلیت‌های گوشی مذکور را فاش کرده است و امروز در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرد که این گوشی را در تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) در رویدادی در پکن معرفی خواهد کرد. پست ریل‌می شامل پوستری است که دو رنگ ایکس ۵۰ 5G را فاش می‌کند.

همچنین پست نشان می‌دهد که ایکس ۵۰ 5G تنها گوشی نیست که در ۷ ژانویه معرفی می‌شود. در این پوستر برچسبی با نام «لایت» نیز مشخص است؛ اما ریل‌می هیچ اطلاعاتی در مورد آن اعلام نکرده است.

ریل می X50 5G هفدهم دی ماه معرفی می‌شود

با این حال، تائید شده که ریل‌می ایکس ۵۰ 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و صفحه‌نمایشی با حفره‌ای قرصی شکل برای جای‌گیری دو دوربین سلفی دارد. این گوشی هوشمند از اتصال 5G و وای‌فای به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و با شارژ سریع VOOC 4.0 همراه خواهد بود که امکان شارژ ۷۰ درصد از حجم باتری را تنها در ۳۰ دقیقه فراهم می‌کند.

رونمایی رسمی دو هفته‌ی دیگر است؛ اما از امروز تا روزهای منتهی به آن زمان، اطلاعات بیشتری در مورد ریل‌می ایکس ۵۰ 5G خواهیم شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی