آیا مریم رجوی خبرهای رویترز را می‌نویسد؟


آیا مریم رجوی خبرهای رویترز را می‌نویسد؟

رویترز چهارم آذرماه مدعی جزئیاتِ جلسه‌ای در بیت رهبری برای حمله به آرامکو شده بود، در حالی که پس از آن دبیرکل سازمان ملل گفت هیچ نشانه‌ای از دخالت ایران در این حمله نیست!

به گزارش جام‌نیوز، "علی قلی‌زاده" تحلیلگر مسائل سیاسی، در واکنش به گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز در مورد تعداد کشته شدگان اغتشاشات آبان ماه و اطلاع از جزئیات جلسات بیت رهبری، آن را به دلیل سابقه این خبرگزاری، «بدون اعتبار» و یک «عملیات جنگ روانی» دانست.

رویترز در گزارشی که به ادعای ارتباط با منابع آگاه در وزات کشور و بیت رهبری منتشر کرده است، از جزئیات جلسه بیت رهبری می‌نویسد و تعداد کشته شدگان در جریان اعترضات آبان ماه در ایران بیش از 1500 نفر اعلام می‌کند.

قلی زاده با اشاره به اینکه برخی از گزارش‌های قبلی رویترز در مورد ایران هم دروغ بوده و حتی از سوی سازمان ملل هم زیر سوال رفته در صفحه توییترش نوشت:

"چهار آذر رویترز مدعی جزئیات جلسه‌ای در بیت رهبری برای حمله به آرامکو شد، بعدا دبیرکل سازمان ملل گفت هیچ نشانه‌ای از دخالت ایران نیست. حالا با جزئیاتی از داخل بیت رهبری(!) آماری منتشرکرده که هفته قبل در سایت مجاهدین خلق(گروهک تروریستی منافقین) بود.

الگو: جنگ روانی
خبر: مجاهدین خلق

انتشار: رویترز

بازتاب: در صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، رادیو فردا و راشد اینترنشنال(ایران‌اینترنشنال)"

آیا مریم رجوی خبرهای رویترز را می‌نویسد؟

او در ادامه افزود: "اینجا سایت مجاهدین خلق ده روز زودتر از گزارش رویترز همین ادعای بدون سند را منتشر کرده بود. احتمالا اخبار محرمانه رویترز از داخل بیت رهبری، در اتاق خواهر مریم تدوین شده است!"

آیا مریم رجوی خبرهای رویترز را می‌نویسد؟

آیا مریم رجوی خبرهای رویترز را می‌نویسد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج