نمایشگاه عکس «آیات» در کوهبنان


نمایشگاه عکس «آیات» در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه عکس «آیات» با حضور جمعی از مسئولان کوهبنان، امروز، سوم دی‌ماه در دبیرستان دخترانه رسالت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه عکس «آیات» با حضور جمعی از مسئولان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و بسیج هنرمندان کوهبنان، امروز، سوم دی‌ماه در نمازخانه دبیرستان دخترانه رسالت این شهرستان افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: دشمنان همواره از راه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند. لذا، هجمه‌های فراوانی را در بحث خانواده‌ها در دستور کار دارند. آنان در صدد هستند تا بنیان خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان به‌دنبال کسب معنویت و معرفت باشند و به نماز اهمیت ویژه‌ای بدهند، افزود: نماز اول وقت باید در رأس فعالیت‌ها و امور باشد که این مهم در کاهش مشکلات زندگی اثرگذار است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: وصیت‌نامه‌ شهدا را مطالعه کنید؛ شهدا بر نماز اول وقت تأکید داشتند. امنیت امروز ما مرهون رشادت‌ها و فداکاری شهدا و امام شهداست. لذا، نماز باعث موفقیت و پیشرفت ما در تمام امور است.
قربانی یادآور شد: در بیانیه گام دوم مورد نظر مقام معظم رهبری بر معرفت و اخلاق تأکید شده و در این بیانیه جوانان مورد توجه قرار گرفته‌اند.
در ادامه حمید گلستانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: توجه به کارهای فرهنگی و هنری زمینه را برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان رقم خواهد زد، در همین راستا نمایشگاه عکس منتخب در شهرستان برگزار شد.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان کوهبنانی در زمینه‌های مختلف از جمله شعر و شاعری، نویسندگی، قرآن و‌ معارف و... همواره افتخارآفرین هستند.
رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی کوهبنان بیان کرد: در جشنواره ملی عکس آیات تعداد ۱۲۰ اثر عکس منتخب به مدت یک هفته در کوهبنان در نقاط مختلف شهرستان در معرض دید عموم و دانش‌آموزان مدارس قرار خواهد گرفت.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی