حمله سلطان استقلال به وزیر ورزش : آقای سلطانی فر ، به هواداران احترام بگذار ؛ اطرافیان وزیر ، استقلال را مصادره کرده اند !


حمله سلطان استقلال به وزیر ورزش : آقای سلطانی فر ، به هواداران احترام بگذار ؛ اطرافیان وزیر ، استقلال را مصادره کرده اند !

سلطان استقلالی ها گفت:همان‌‌هایی که با افتخار گفتند شفر را اخراج کردیم در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند. علی جباری افزود : جناب آقای وزیر! آقای سلطانی‌فر شما رئیس مجمع باشگاه استقلال هستید و می‌توانید به حرف هوادار استقلال گوش کنی ، شما باید به آنها احترام بگذاری، آیا اگر استراماچونی به باشگاه دیگر می‌رفت چنین اعتباری پیدا می‌کرد؟ این مربی...

حمله سلطان استقلال به وزیر ورزش : آقای سلطانی فر ، به هواداران احترام بگذار ؛ اطرافیان وزیر ، استقلال را مصادره کرده اند !

علی جباری : 3-2 نفر در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۴
حمله سلطان استقلال به وزیر ورزش : آقای سلطانی فر ، به هواداران احترام بگذار ؛ اطرافیان وزیر ، استقلال را مصادره کرده اند !

سلطان استقلالی ها گفت:همان‌‌هایی که با افتخار گفتند شفر را اخراج کردیم در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند.

علی جباری افزود : جناب آقای وزیر! آقای سلطانی‌فر شما رئیس مجمع باشگاه استقلال هستید و می‌توانید به حرف هوادار استقلال گوش کنی ، شما باید به آنها احترام بگذاری، آیا اگر استراماچونی به باشگاه دیگر می‌رفت چنین اعتباری پیدا می‌کرد؟ این مربی در حال خط گرفتن از ۳-۲ ایرانی است و همان‌هایی که کنار وزیر ورزش می‌نشینند به او خط می‌دهند. متاسفانه اطرافیان وزیر، استقلال را مصادره کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی جباری در خصوص اتفاقاتی که پیرامون باشگاه استقلال و استراماچونی رخ داده است، اظهار داشت:

این اتفاقات به چند ماه قبل برمی‌گردد و عدم مدیریت در باشگاه باعث شد چنین مشکلاتی به وجود بیاید.مدیرعامل سابق استقلال با این مربی خوب تا نکرد ولی نمی‌توانم از این موضوع بگذرم که ۳-۲ نفر در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند. یکی از این نفرات الان در ایران نیست و دیگری هم ابزار دست آقایان است. وکیل سرمربی نامه می‌نویسد و یکی دیگر تکذیب می‌کند. به نظر شما اسم این کار چیست؟

وی در خصوص اظهارات حسن روشن مبنی بر اینکه یک ایرانی در حال خیانت باشگاه استقلال است، گفت:

روشن هر چه می گوید درست است چون او همه چیز را با پوست و گوشتش حس می‌کند و می‌فهمد اما به نظر من فقط یک نفر نیست که به استقلال خیانت می‌کند بلکه ‌آنها چند نفر هستند که یک تیم تشکیل داده و خط می‌گیرند. من با شهامت این حرف‌ها را می‌زنم چون می‌دانم آنها مدت‌ها است سعی دارند اجازه ندهند استقلال دوباره پا بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا مدیران اسمی از این نفرات به صراحت نمی‌‌آوردند، تصریح کرد:

بارها و بارها اسم آورده‌ام و مردم همه این افرادی که گفتند را می‌شناسند. چرا جای دور برویم، به رفتار آقایان با شفر و همکارانش در فصل گذشته دقت کنید، متوجه می‌شوید من چه می‌گویم. همان‌‌هایی که با افتخار گفتند شفر را اخراج کردیم در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند.

جباری ادامه داد:

از یک طرف هوادار می‌گوید فلان مدیر را نمی‌خواهیم اما از طرف دیگر او را به هیات مدیره می‌برند. اگر او مدیر کاربلدی بود چرا از مدیریت استقلال برکنارش کردید و اگر مدیریت بلد نیست چرا او را به هیات مدیره منتقل کردید.

وی ضمن انتقاد از فردی که شب گذشته در اینستاگرام اظهارات فتح الله زاده را تکذیب کرد، گفت:

این فرد کجای این فوتبال است؟ شما بگویید فردی که اظهارت فتح‌الله زاده را تکذیب می‌کند چه رزومه‌ای دارد؟ آیا او می‌داند استقلال چه باشگاهی است و چه هوادارانی دارد؟ حسن روشن از اعتبار استقلال حرف زده و می‌خواهم بگویم حرف او حجت است چون این باشگاه ۴۰ میلیون هوادار دارد.

جباری خاطرنشان کرد:

همین هواداران بزرگترین امتیازات را به استراماچونی دادند، قبول دارم او زحمت کشیده و تلاش کرده اما در این بین بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند. آیا این درست بود که سرمربی یک تیم شبانه از ایران برود؟ آیا درست است هر روز بگوید می‌آیم یا نمی‌آیم؟ از این همه می‌آیم و نمی‌آیم خسته شدم.متاسفانه وزیر ورزش اعتبار استقلال را از بین برد و او اجازه داد کسانی در این باشگاه کار کنند که تا امروز رنگ پیراهن این باشگاه را ندیده‌‌اند.

وی تصریح کرد:

جناب آقای وزیر! آقای سلطانی‌فر شما رئیس مجمع باشگاه استقلال هستید و می‌توانید به حرف هوادار استقلال گوش کنی . شما باید به آنها احترام بگذاری، آیا اگر استراماچونی به باشگاه دیگر می‌رفت چنین اعتباری پیدا می‌کرد؟ این مربی در حال خط گرفتن از ۳-۲ ایرانی است و همان‌هایی که کنار وزیر ورزش می‌نشینند به او خط می‌دهند. متاسفانه اطرافیان وزیر، استقلال را مصادره کرده‌اند و از دیشب تا الان با خودم فکر می‌کنم یک فردی که مشخص نیست در استقلال چه کاره است چگونه حرف‌های فتح‌الله زاده را تکذیب کرده آن هم در حالی که این عضو هیات مدیره از روی ایمیل وکیل استراماچونی در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرده بود. از شما سوال می‌کنم چه کسی این فرد را به استقلال آ‌ورده است؟ او از کجا خط می‌گیرد؟ اینها می‌خواهند ریشه باشگاه را بخشکانند ولی من و امثال حسن روشن چنین کارهایی را نمی‌دهیم.

جباری تاکید کرد:

من رک حرف‌هایم را زدم چون جوانی‌ام را در استقلال گذاشته‌ام. این ۳-۲ نفری که در زمان شفر خیانت کردند الان هم این کار را می‌کنند و هوادار استقلال باید این افراد با بشناسد.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها