نماینده مجلس: دشمن چشم به 2 اسفند 98 دوخته است


نماینده مجلس: دشمن چشم به 2 اسفند 98 دوخته است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «دشمن چشم به 2 اسفند 98 دوخته است» مردم را به حضور پرشور و انبوه برای انتخابات مجلس یازدهم دعوت کرد و گفت: حضور ضعیف و حداقلی مردم در پای صندوق رای، دشمنان را امیدوار می‌کند.

آفتاب‌‌نیوز :

جمشید جعفرپور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث آبانماه ۹۸ گفت: این حوادث حاوی درس‌های عبرت آموز برای مردم و مسئولان است. آموختیم که در زمان غرق شدن مسئولان در امور جنایی و حزبی و غفلت از مسائل اصلی، دشمن با بهره گیری از ضعف‌ها توطئه‌های خطرناکی را طراحی و اجرا می‌کند. دریافتیم که اگر ما مسئولان به خواب رفته‌ایم، دشمن بیدار است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با تاکید بر امکان بهتر اداره کردن کشور گفت: مطمئنا بخش مهمی از دشواری‌های این سال‌ها به تحریم‌ها و دشمنی‌ها بر می‌گردد اما سهم عمده‌ای از مشکلات نیز به مسئولان مربوط می‌شود. شک نداریم مردم ایران صاحبان اصلی انقلاب هستند و در طول ۴۰ سال گذشته از نظام حراست کرده‌اند و امروز برای این ودیعه الهی، احساس خطر می‌کنند و به هنگام توطئه حاضر می‌شوند. مسئولان نیز باید متقابلا مردم را ارج بنهند و کرامت و گذشت آنها را به اشتباه تفسیر نکنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در میان سردمداران حکومت و مفسدان نالایق، انبوهی خدمتگذار صادق وجود دارد که متاسفانه خدماتشان در ظلمت سیاهکاری‌های مفسدین به چشم نمی‌آید. راهبرد دشمن ناامید کردن توده مردم به ویژه جوانان در آینده است. سیاست دشمن سیاه نمایی و فساد نمایی همه ارکان حکومت است. تجربه تاریخی انقلاب نیز ثابت کرده است که خداوند همیشه یاور مرم بوده و موفقیت را رزق ملت قرار داده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با اشاره به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن چشم به ۲ اسفند ۹۸ دوخته است تا نتایج توطئه خود در آبانماه و تحرکات روزهای آینده را مشاهده کند. حضور ضعیف و حداقلی مردم در پای صندوق، دشمنان را امیدوار می‌کند. سال آینده حجم بیشتری از توطئه‌ها را خواهیم داشت اما همانطور که از مردم دشمن شناس انتظار می‌رود، با حضور انبوه و پرشور خود در صحنه انتخابات استحکام نظام و امیدواری نظام را به رخ دشمن می‌کشند و دشمن جز کوتاه آمدن و قبول شرایط جمهوری اسلامی چاره‌ای ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟