برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی معرفی شدند


برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی معرفی شدند

تهران- ایرنا- 24 پژوهشگر، فناور و واحد سازمانی امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های چهارمین دوره تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در ۹ بخش پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، طرح برتر،گروه پژوهشی، مرکز خدمات تخصصی برتر، واحد در حال توسعه برتر، پارک علم و فناوری و مراکز رشد، نشریه، بخش ویژه و حامیان در چهار حوزه تخصصی پزشکی،فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی، اجتماعی و هنر و از ۱۶ واحد سازمانی معرفی و تجلیل شدند.
در بخش پژوهشگر برتر از دکتر مرضیه تولایی از پژوهشگاه رویان، دکتر الناز میلانی از پژوهشگاه علوم و فناوری مواد غذایی خراسان رضوی و دکتر مسعود عسکری از دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر شد.
همچنین دکتر جمال داورپناه از پژوهشگاه تکنولوژی تولید خوزستان به عنوان پژوهشگر جوان معرفی و تقدیر شد.
در بخش طرح پژوهشی و فناوری از مهندس عباس نظری برای ارایه طرح طراحی و ساخت موتور گیرلس و درایو مربوطه با کاربری در آسانسور از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر سمیه کاظم‌نژاد برای طرح استفاده از سلول‌های بنیادی مزانشیمی مشتق شده از خون قاعدگی در درمان نارسایی تخمدانی از پژوهشگاه ابن سینا و دکتر ایرج فیضی با طرح پیمایش ملی خانواده از استان البرز تقدیر و تجلیل شد.
ادامه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت