رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت


رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت

اولین شاسی‌بلند جنسیس فعلاً معرفی نشده اما قبلاً رندرهایی از این خودرو به منظور ایجاد تصویری کلی از آن منتشر شده است. اخیراً هنرمندان وب‌سایت Kolesa زمانی را صرف بررسی تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند GV80 کرده‌اند و از ویژگی‌های طراحی آن برای انتشار رندر مربوط به سدان G70 فیس لیفت کمک گرفته‌اند. اگرچه چراغ‌های جلو و... The post رندری سؤال‌برانگیز از...

اولین شاسی‌بلند جنسیس فعلاً معرفی نشده اما قبلاً رندرهایی از این خودرو به منظور ایجاد تصویری کلی از آن منتشر شده است. اخیراً هنرمندان وب‌سایت Kolesa زمانی را صرف بررسی تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند GV80 کرده‌اند و از ویژگی‌های طراحی آن برای انتشار رندر مربوط به سدان G70 فیس لیفت کمک گرفته‌اند.

رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت
اگرچه چراغ‌های جلو و عقب جداگانه در شاسی‌بلند GV80 جالب به نظر می‌رسد اما مطمئن نیستیم که این طرح در سدان جمع‌وجور جنسیس هم جواب دهد. همچنین فعلاً مشخص نیست که آیا جنسیس برنامه‌ای برای استفاده از چراغ‌های جداگانه در رقیب ب‌ام‌و سری 3 خواهد داشت یا خیر زیرا برادر بزرگ‌تر یعنی G90 از چراغ‌هایی یک‌تکه استفاده کرده است.

رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت
وجود چهار خروجی اگزوز باعث می‌شود فکر کنیم این هنرمند در ذهن خود ارائه رندری از نسخه پرفورمنس G70 فیس لیفت را داشته است. شاید به یاد بیاورید که یکی از مدیران هیوندای گفته بود احتمال عرضه رقیبی برای ب‌ام‌و M3 توسط جنسیس وجود دارد.

رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت2019 Genesis G70

اگرچه او دقیقاً از این کلمات استفاده نکرده اما اظهار داشته بود: “فشارهای زیادی به مدیریت وارد می‌شود تا از تولید این خودرو اطمینان حاصل شود. جنسیس در حال ساخت آینده است.” او در واقع گفته که احتمال نصب پیشرانه‌ای قوی‌تر زیر کاپوت این خودرو وجود دارد.

رندری سؤال‌برانگیز از جنسیس G70 فیس لیفت2019 Genesis G70

حتی اگر نسخه پرفورمنس G70 در آینده تولید شود شانس عرضه زودهنگام آن وجود ندارد زیرا گفته می‌شود این برند ابتدا روی معرفی نسخه فیس لیفت این سدان تمرکز خواهد داشت. از نظر طراحی ظاهری هم باید صبر کنیم و ببینیم که آیا نسخه به‌روزتر G70 از چراغ‌های جداگانه مشابه GV80 استفاده خواهد کرد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو