برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی


برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

تهران- ایرنا- گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای سامسونگ، گوگل پیکسل 3 ای، وان پلاس 7 پرو و موتورولا موتو جی 7 به عنوان بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی معرفی شدند.

پایگاه اینترنتی سی‌نت بر مبنای فاکتورهایی چون عمر باتری، کیفیت دوربین و سرعت شارژ شدن، برترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد.

برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

از دید پایگاه سی‌نت، گلکسی نوت ۱۰ پلاس (Galaxy Note ۱۰ Plus) سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است. به نقل از کارشناسان، نمایشگر ۶.۸ اینچی این گوشی عملکرد خوبی دارد و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به رنگ‌های زنده، کنتراست عالی و زاویه دید بی‌نظیر اشاره کرد.

این گوشی پرچمدار از گواهینامه IP۶۸ برخوردار است که مقاومت آن را در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت گلکسی نوت ۱۰ پلاس می‌توان به باتری قوی، سرعت شارژ بالا، کیفیت بالای صدا و بهره‌مندی از یکی از سریعترین حافظه‌های داخلی اشاره کرد.

دوربین این گوشی نیز کیفیت بالایی دارد و با استفاده از آن می‌توان تصاویری واضح و ویدئوهایی با رزولوشن ۴k را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کرد.

به علاوه، این محصول در بین گیمرهای حرفه‌ای نیز محبوبیت ویژه‌ای دارد؛ این مدل از نوت‌های سامسونگ در اجرای بازی‌ها به خوبی عمل کرده و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی آن امکان اجرای همزمان چندین برنامه را با هم، فراهم می‌کند.

برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

گلکسی اس ۱۰ ای

گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S۱۰e) در مقایسه با گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ابعاد کوچک‌تر، وزن کمتر و قیمت پایین‌تری دارد.

این گوشی پرچم‌دار محصول کمپانی کره‌ای سامسونگ تأییدیه IP۶۸ را دارد و بنابراین بدنه آن ضدآب و ضد گرد و غبار است.

گلکسی اس ۱۰ ای به یک باتری ۳ هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که به راحتی تا یک روز دوام می‌آورد و علاوه بر شارژ سریع سیمی و بی‌سیم از امکان Wireless PowerShare یا قابلیت شارژ بی‌سیم دیگر گوشی و دستگاه‌های الکترونیک، پشتیبانی می‌کند.

حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، نمایشگر باکیفیت و طراحی جذاب مرکب از شیشه و آلومینیوم از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول جدید از سامسونگ است.

برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

گوگل پیکسل ۳ اِی

گوشی میان رده گوگل پیکسل ۳ اِی (Google Pixel ۳A) بدنه‌ای از جنس پلی کربنات و یک صفحه نمایش OLED ۵.۶ اینچی دارد که از حالت همیشه روشن (always-on) پشتیبانی می‌کند.

باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی این دستگاه نیز از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. به این معنا که تنها با ۱۵ دقیقه شارژ تا ۷ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

علاوه بر آن که دوربین پشت این گوشی قادر به ضبط ویدیوی ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است، این دستگاه از یک قابلیت دید در شب (Night Sight) نیز برخوردار است که امکان ثبت ظریف ترین جزئیات را حتی تحت کمترین نور در محیط نیز فراهم می‌کند.

پشتیبانی از وای‌فای ۵ گیگاهرتز، برخورداری از حافظه رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۰ از دیگر ویژگی‌های این مدل از گوشی‌های هوشمند هستند.

برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

وان‌پلاس ۷ پرو

یکی از مهمترین ویژگی‌های وان پلاس ۷ پرو (OnePlus ۷ Pro) که مه گذشته (اردیبهشت-خرداد ۹۸) به بازار عرضه شد، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و ۹۰ هرتزی آن است که از آن با عنوان فناوری AMOLED fluid یاد می‌شود.

این مدل از گوشی‌های هوشمند با جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده کوالکوم یعنی اسنپ دراگون ۸۵۵، حافظه رم ۱۲ و حافظه رام ۲۵۶ گیگابایتی کار می‌کنند و در نتیجه سرعت بسیار بالایی دارند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی‌های وان‌پلاس ۷ پرو می‌توان به باتری قوی ۴ هزار و ۲۰۰ میلی آمپرساعتی آن اشاره کرد که می‌تواند با یک بار شارژ از صبح تا نیمه شب و بدون نیاز به شارژ مجدد گوشی را روشن نگه دارد. یکی از نکات مثبت در مورد این گوشی این است که با استفاده از فناوری وارپ شارژ، می‌توان در عرض تنها ۲۰ دقیقه شارژ باتری آن را تا ۵۰درصد پر کرد.

برترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2019 میلادی

موتورولا موتو جی ۷

از دیدگاه کارشناسان تارنمای علم و فناوری سی‌نت، گوشی موتورولا موتو جی ۷ (Motorola Moto G۷) نیز در شمار برترین گوشی‌های اندرویدی قرار دارد که در سال ۲۰۱۹ میلادی که به پایان خود نزدیک می‌شود، به بازارهای جهانی عرضه شدند.

از ویژگی‌های ظاهری این میان‌رده اقتصادی می‌توان به نمایشگر ۶.۲ اینچی و دوربین دوگانه در پشت گوشی اشاره کرد.

این مدل از گوشی‌های ساخت موتورولا امکان فیلمبرداری با رزولوشن ۴K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه برای کاربر فراهم می‌کنند.

این گوشی یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که به دلیل مجهز بودن این دستگاه به نسل قدیمی شارژر توربوپاور می‌توان آن را سریعا شارژ کرد به عنوان نمونه تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان تا ۹ ساعت از این گوشی همراه استفاده کرد.

موتو جی ۷ همچنین از تاییدیه P۲i برخوردار است که از مقاومت آن در برابر قطرات آب حکایت دارد.

آن طور که از انتخاب‌های وبگاه سی‌نت برمی‌آید، در سالی که پشت سر گذاشتیم فاکتور عمر و دوام باتری بیش از هرچیز برای کاربران گوشی‌های اندرویدی اهمیت داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403