مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز


مبلمان ها نقش زیادی در زیبایی و ایجاد صمیمت فضای منزل دارند و از آنجا که دکوراسیون خانه های امروزی اغلب کوچک است، بنابراین استفاده از مدل مبلمان کم جا و جمع و جور کارایی زیادی پیدا کرده است، در ادامه انواعی از این مدل مبلمان های جدید و شیک را به شما معرفی خواهیم کرد. معرفی مدل مبلمان کم جا برای خانه های کوچک امروزی کوچک بودن خانه های امروزی باعث...

مبلمان ها نقش زیادی در زیبایی و ایجاد صمیمت فضای منزل دارند و از آنجا که دکوراسیون خانه های امروزی اغلب کوچک است، بنابراین استفاده از مدل مبلمان کم جا و جمع و جور کارایی زیادی پیدا کرده است، در ادامه انواعی از این مدل مبلمان های جدید و شیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی مدل مبلمان کم جا برای خانه های کوچک امروزی

کوچک بودن خانه های امروزی باعث شده است تا طراحان دکوراسیون داخلی و چیدمان به فکر طراحی مبلمان مناسب باشند، انواع مدل مبل کوچک و جمع و جور که امروزه طراحی شده اند علاوه بر اینکه جاگیر نیستند، دارای مزیت های زیادی می باشند که در ادامه با نمونه هایی از این نوع مبلمان آشنا می شوید.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

ممکن است، عده ای از افراد در هنگام خرید مبل راحتی مناسب برای فضای پذیرایی و نشیمن بین انتخاب مبلمان های کوچک و مبل های سکشنال و چند تکه تردید داشته باشند، اما باید بدانید که تنوع مبل های کوچک خیلی زیاد است و این موضوع می تواند انتخاب را کمی راحت تر کند، اما علاوه بر نوع مبلمان، چگونگی چیدمان در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بخش تصاویری از انواع مدل مبلمان کم جا که به صورت کاربردی و زیبا چیدمان شده اند را ملاحظه می کنید.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

مبل های ال و نیم ست از جمله مبلمان کم جا هستند که استفاده از آنها انتخاب های مناسبی برای فضا های کوچک می باشند، البته مبل ال نیاز به طراحی و نوع چیدمان خاصی دارد که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه شود. در تصویر بالا یک نمونه مبل راحتی ال و جمع و جور برای فضای پذیرایی و نشیمن خانه های کوچک را ملاحظه می کنید.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

استفاده از مبل های چند منظوره نیز ایده جذابی برای استفاده بهینه از فضا می باشد؛ انواع مبلمان های تخت خواب شو که امروزه طراحی شده اند، در کنار کارایی زیادی که دارند، بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آنها در فضا های مختلف منزل کاربرد دارد. در این قسمت شما را به تماشای گلچینی از انواع مدل های زیبای مبلمان کم جا دعوت می نماییم.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبل کم جا و جمع و جور برای پذیرایی منزل

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز مدل مبلمان کوچک با طراحی زیبا و شیک برای پذیرایی

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازدکوراسیون منازل ایرانی با مدل مبل کوچک و شیک

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمبلمان راحتی جمع و جور با طراحی زیبا

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

پاف ها نیز از جمله مبل های راحتی هستند که به راحتی جابه جا شده و نیز جای کمی را اشغال می کنند؛ بنابراین داشتن تعدادی پاف در منزل برای مواقع ضروری مثلا زمانی که مهمان زیاد دارید، پیشنهاد عالی می باشد و می توانید در مواقع دیگر که نیازی به آن ندارید در یک گوشه جمع کنید، ضمن اینکه استفاده از مدل پاف ها به عنوان میز عسلی نیز ایده جالبی است.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

در صورتی که نمی خواهید فضای زیادی از منزلتان گرفته شود و جای کافی برای این کار ندارید، می توانید از کاناپه ها یا مبل های سه نفره که به صورت تکی نیز فروخته می شوند، استفاده کنید؛ این نوع مبلمان برای فضا های کشیده و طویل انتخاب مناسبی هستند. در زیر می توانید تعدادی دیگر از مبلمان های کم جا و جمع و جور با طراحی های زیبا و شیک را ملاحظه نمایید.

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبل راحتی و کم جا

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبلمان راحتی برای پذیرایی کوچک

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازجدیدترین مدل مبلمان راحتی شیک برای فضا های کوچک

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل شیک مبلمان ال و کوچک

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمبل های راحتی کوچک و مدرن

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمبل راحتی زیبا با روکش مخمل

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبل اسپورت شیک و جدید

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبل کوچک و شیک برای نشیمن

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازچیدمان مبلمان کوچک و شیک در پذیرایی

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازمدل مبلمان راحتی شیک و زیبا

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نوازدیزاین شیک مدل مبلمان کم جا در منزل

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

امیدواریم از مشاهده انواع مدل مبل کم جا و جمع و جور که در این مطلب قرار داده ایم، لذت برده باشید و تماشای این تصاویر بتواند شما را در انتخاب نوع مبلمان مناسب و در عین زیبا برای ایجاد یک فضای شیک در دکوراسیون داخلی منازلتان کمک نماید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه