ونسان کمپانی:/ جانشینی گواردیولا؟ خنده دار است!


ونسان کمپانی:/ جانشینی گواردیولا؟ خنده دار است!

ونسان کمپانی، کاپیتان سابق منچسترسیتی شایعات حضور به جای پپ گواردیولا در این تیم را رد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا، سرمربی موفق منچسترسیتی در سال های اخیر از این تیم در پایان فصل به گوش رسیده و از ونسان کمپانی، سرمربی فعلی اندرلخت و کاپیتان سابق سیتیزن ها به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی جانشینی وی نام برده شده است. اما ونسان کمپانی این شایعات را تکذیب کرده و گواردیولا را بهترین گزینه برای سیتی خطاب کرد.

ونسان کمپانی:/ جانشینی گواردیولا؟ خنده دار است!

ونسان کمپانی گفت: من در این رابطه فکر نمی کنم. اگر من در سیتی تصمیم گیرنده بودم، من هر کاری می کردم پپ گواردیولا را تا هر زمانی که ممکن است حفظ کنم، زیرا او واقعا بهترین است. هر کسی اظهارنظری در مورد جانشینی من در پست گواردیولا کند، حرف مضحک و خنده داری زده است.

هدف من در حال حاضر این است که در پروژه اندرلخت موفق شده و این تیم را با کامیابی به نفر بعدی تحویل دهم و در ادامه خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد. من 99٪ از روز خود را صرف این می کنم تا اطمینان حاصل کنم برای موفقیت چه کاری باید انجام داد.

من از اشتباهات دیگران و کارهای درستی که انجام می دهند درس می گیرم. سپس بازگشته احساس می کنم حس می کنم آماده ام، گرچه شاید اینگونه نباشد. همین باور باعث شده بارها بتوانم از شرایط سخت به موقعیت مناسب بازگردم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس