واکنش ستاره آبی پوشان به جدایی اش !


روزگذشته خبری مبنی بر درخواست سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال عربستان از این باشگاه منتشر شد . نوشته واکنش ستاره آبی پوشان به جدایی اش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ستاره آبی پوشان به جدایی اش !

جووینکو: قصد جدایی از الهلال را ندارم ؛ رسانه های سعودی: او می خواهد برود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۲
واکنش ستاره آبی پوشان به جدایی اش !

روزگذشته خبری مبنی بر درخواست سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال عربستان از این باشگاه منتشر شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اما جووینکو هافبک تهاجمی ایتالیایی در مصاحبه ای تلویزیونی این موضوع را رد کرد. بعد از شایعات مطرح شده درمورد اینکه جووینکو درخواست فسخ قراردادش را به باشگاه الهلال داده است حرف و حدیث های زیادی به وجود آمد اما این هافبک بازیساز این موضوع را رد کرد.

جووینکو که با یک شبکه تلویزیون صحبت می کرد ضمن تکذیب این موضوع گفت:

« نمی دانم این اخبار از کجا آمده است. من با الهلال قرارداد دارم و از آن خوشحالم و بابت حمایت هایی که از من می شود ممنون هستم.»

جووینکو در بازی های لیگ قهرمانان یکی از عوامل اصلی قهرمانی الهلال بود و در جام باشگاه های جهان نیز نمایش خوبی در این تیم داشت. با وجود تکذیب خبر جدایی اما رسانه های نزدیک به باشگاه الهلال اعلام کرده اند که او به خاطر مسایل خانوادگی قصد جدایی از این تیم و بازگشت به ایتالیا را دارد.

در همین ارتباط رسانه های نزدیک به الهلال نوشته اند که مدیران این باشگاه به هافبک ایتالیایی تیمشان گفته اند یا باید یک پیشنهاد خوب از باشگاهی دیگر بیاورد و یا باید به صورت مسالمت آمیز برای جدایی به توافق برسند. لازم به ذکر است که جووینکو دو فصل دیگر با الهلال عربستان قرارداد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی