پشتونیزم یکبار دیگر طوق لعنت بر گردن انداخت


میرمن حواعلم نورستانی بعد از سه ماه انتظار روز گذشته به تاریخ اول جدی 1398 نتایج انتخابات ریاست جمهوری را چاق و فربه حمل نمود و اشرف غنی کوچی فاشیست را که نه پشتوانه ی مردمی و نه ریشه و بنیاد قومی حزبی و دینی در جامعه کثیر ملیت...

میرمن حواعلم نورستانی بعد از سه ماه انتظار روز گذشته به تاریخ اول جدی 1398 نتایج انتخابات ریاست جمهوری را چاق و فربه حمل نمود و اشرف غنی کوچی فاشیست را که نه پشتوانه ی مردمی و نه ریشه و بنیاد قومی حزبی و دینی در جامعه کثیر ملیت خراسان-افغانستان دارد کاندید پیشتاز و در حقیقت برنده ی انتخابات اعلام نمود اما همه می دانند که این نوزاد حوا نورستانی، مشکوک بوده و خلاف تمام موازین و نورم های اخلاقی و معیارهای انسانی و اسلامی به دنیا آمده است که به هیچ صورتی مورد پذیرش اقوام و ملیت های تحت ستم و استبداد در کشور نمی باشد و نخواهد بود.

اشرف غنی فاشیست اگر در انتخابات برنده می بود، باور کنید که کمیسیون بدون هیچ تاخیری در ظرف یکی دو روز نتایج آن را اعلام می کرد ولی چرا در این سه ماه نتایج اعلام نشد و به درازا کشید؟

هدف فاشیستان و پشتونیست های متعصب همین بود که باز مثل انتخابات قبلی گوسفندان اشرف غنی را در طویله خانه های کمیسیون انتخابات چاق نموده و بعد در یک فرصت مناسب که بهترین وقت برای آن فصل زمستان و سردی هوا می باشد نتایج را اعلان کنند تا جلوی اعتراضات و تظاهرات ضد تقلبکاران قبیلوی و فاشیستان سفاک گرفته شود.

اما برداشت اقوام غیرپشتون از اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به نفع اشرف غنی فاشیست که بعدا به نتایج نهایی مبدل خواهد شد چیست و چگونه خواهد بود؟

جنازه ی انتخابات و دموکراسی را تا هنگامیکه پشتونیزم در کشور سرکوب نشده باید خواند و نتایج انتخابات پشتونیست ها همیشه همان خواهد بود که خود آنها در مورد آن تصمیم می گیرند یعنی همیشه یک پشتون مزدور و جاسوس خارجی‌ و به پشتوانه ی نظامی قوای اشغالگر باید در راس قدرت باشد.

خلیل دلارام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟