شاخص کیفیت هوا، هم اکنون/ پیش بینی کیفیت هوای فردا


شاخص کیفیت هوا، هم اکنون/ پیش بینی کیفیت هوای فردا

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد 147 یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس ایستاده و با 3واحد افزایش دیگر برای همه گروه‌های جمعیتی ناسالم می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، مطابق با پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تداوم وضعیت پایدار جو و آسمان صاف و آرام در طی روز شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

به‌تدریج با افزایش موقتی سرعت باد در غروب دوشنبه تا حدی از غلظت آلاینده‌ها کم خواهد شد، بااین‌حال هم‌زمان با افزایش ترافیک شب، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

شرایط جوی آرام و پایدار تا صبح روز سه‌شنبه (3 دی ۹۸) ادامه داشته و با آغاز تردد خودروها، تجمع ذرات معلق همراه با انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت و احتمال می‌رود کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم قرار بگیرد.

همچنین در طی روز، عدم وزش باد مؤثر و پایداری جو همراه با وارونگی دما، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود کرده و به‌تبع آن پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر وقت سه‌شنبه در بیشتر مناطق پایتخت، کیفیت هوا در محدوده ناسالم قرار بگیرد.

شاخص کیفیت هوا، هم اکنون/ پیش بینی کیفیت هوای فردا

شاخص کیفیت هوای تهران در ساعت 13:44 دقیقه ظهر امروز دوشنبه 2دی ماه

شاخص کیفیت هوا، هم اکنون/ پیش بینی کیفیت هوای فردا

نقشه شاخص کیفیت هوای امروز و فردا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر