زمان بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی؟ بین اول تا 21 بهمن


زمان بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی؟ بین اول تا 21 بهمن

بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی چه زمانی برگزار می‌شود؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، طبق برنامه قرار بود بازی این دو تیم امروز برگزار شود اما اردوی تیم امید در قطر و همچنین آلودگی شدید هوای تهران باعث شد که این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شود.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه رادیویی امروزش درباره این موضوع گفته:" امید صددرصدی به موفقیت تیم امید داریم، اما نحوه نتیجه‌گیری این تیم و استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در برنامه‌ریزی ما اهمیت دارد. نتایج تیم امید و استقلال در تاریخ برگزاری استقلال و سپاهان اثرگذار خواهد بود."

اولین دیدار استقلال در پلی اف لیگ قهرمانان، اول بهمن برگزار خواهد شد و این تیم در صورت بردن حریفش، 8 بهمن به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

از طرف دیگر مسابقات تیم امید در رقابتهای انتخابی المپیک، از 19 دی شروع می‌شود و در صورت رسیدن شاگردان استیلی به مرحله حذفی، این تیم حداقل تا 29 دی و حداکثر تا 6 بهمن درگیر این رقابتها خواهد بود. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بازیهای تیم امید در انتخابی المپیک، 25 دی به پایان خواهید رسید.

خیلی بعید است که در صورت حذف تیم امید در همان مرحله گروهی، بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی، در محدوده زمانی بین 25 دی تا اول بهمن برگزار شود و سازمان لیگ منتظر است تکلیف بازیهای استقلال در پلی اف مشخص شود تا بعد از آن درباره تاریخ دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری کند. بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان از 21 بهمن شروع خواهد شد و در فاصله زمانی بین اول تا 21 بهمن، سازمان لیگ باید هم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی را برگزار کند هم بازیهای معوقه استقلال و شهرخودرو در هفته هفدهم لیگ را انجام دهد.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!