نزاع دسته‌جمعیِ مرگبار در هوراند


رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر با اسلحه شکاری در هوراند خبر داد و گفت:با تلاش ماموران انتظامی قاتل در کمترین زمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر با اسلحه شکاری در هوراند خبر داد و گفت:با تلاش ماموران انتظامی قاتل در کمترین زمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

قدرت آقاپور اظهار داشت: در پی اعلام مبنی بر بروز درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر هوراند ماموران انتظامی به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد به دلیل ورود احشام به زمین‌های فردی در یکی از روستاهای هوراند دو خانواده با هم درگیر شده‌اند که بر اثر استفاده از اسلحه شکاری و ضربات قمه یک نفر به قتل رسیده و 11 نفر دیگر زخمی شده که مصدومان برای مداوا به بیمارستان اهر منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به علت شدت درگیری شخص فرمانده انتظامی و نیروهای انتظامی از شهرستان اهر در محل درگیری و نزاع حضور یافتند و در کمترین زمان قاتل اصلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اهر افزود: فردی که با استفاده از سلاح شکاری در این نزاع و درگیری اقدام به تیراندازی کرده بود توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی