صحبت های مهمانان دورهمی درباره دلیل اینکه چرا مردم در مقابل سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند | فیلم


مهران مدیری از مهمانان برنامه دلیل اینکه چرا مردم در مقابل سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند سوال کرد و صحت گفت: من دلیل آن را نمی‌دانم و از آن سوال‌هایی است که وقتی جواب بدهم بعد از آن غصه می‌خورم که ای کاش پاسخی بهتری می‌دادم. وی عنوان کرد: فکر می‌کنم سلبریتی فردی ویژه، خاص و متمایز شده است. پژمان بازغی عنوان کرد: مردم شرایط سختی را سپری می‌کنند ما هم...

مهران مدیری از مهمانان برنامه دلیل اینکه چرا مردم در مقابل سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند سوال کرد و صحت گفت: من دلیل آن را نمی‌دانم و از آن سوال‌هایی است که وقتی جواب بدهم بعد از آن غصه می‌خورم که ای کاش پاسخی بهتری می‌دادم.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم سلبریتی فردی ویژه، خاص و متمایز شده است.

پژمان بازغی عنوان کرد: مردم شرایط سختی را سپری می‌کنند ما هم تفاوتی با مردم نداریم و شرایط سختی را سپری می‌کنیم. الان و در شب یلدا همسرم در چابهار سر کار هستند و دخترم پشت صحنه است و خودم در برنامه حضور دارم. بنابراین ما هم در آسایش و رفاه نیستیم و در چند جا کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته همه چیز را سیاسی می‌کنند و همیشه گفتم که من از سیاست سر در نمی‌آورم و بیشتر برداشت شخصی خودم است. ما در مقابل مردم‌ نیستیم بلکه کنار آن‌ها هستیم چراکه هر چه داریم از تلخ و شیرینی‌هایی است که کنار مردم تجربه کرده‌ایم و اگر هر کدام در یک طبقه اجتماعی هستیم به تلاشمان بستگی دارد.

(۳۶)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !