رنگ مولتی سورفیس و نحوه کار با آنها


رنگ مولتی سورفیس و نحوه کار با آنها رنگ مولتی سورفیس را به راستی می توان جادوی رنگ ها نامید. هنر آفرین با استفاده از رنگ های مولتی سورفیس این توانایی را دارد که روی انواع سطوح قابل رنگ امیزی و غیرقابل رنگ امیزی هنرنمایی کند. رنگ های مولتی سورفیس بر روی تمامی سطوح از […] نوشته رنگ مولتی سورفیس و نحوه کار با آنها اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

رنگ مولتی سورفیس و نحوه کار با آنها

رنگ مولتی سورفیس را به راستی می توان جادوی رنگ ها نامید. هنر آفرین با استفاده از رنگ های مولتی سورفیس این توانایی را دارد که روی انواع سطوح قابل رنگ امیزی و غیرقابل رنگ امیزی هنرنمایی کند.

رنگ های مولتی سورفیس بر روی تمامی سطوح از جمله چوب، سفال، فلز، شیشه، ظروف، سرامیک، چرم، پلی استر، پارچه، پلاستیک و سایر سطوح قابل استفاده هستند ضد حرارت و مقاوم با این رنگ ها می توانید ظروف قدیمی خودتان احیا کنید و دوباره با ظاهری نو استفاده کنید.

رنگ های مولتی سورفیس در برابر حرارت مقاوم هستند و نیازی به تثبیت کننده ندارند.

رنگ مولتی سورفیس و نحوه کار با آنها

از ویژگی های مهم این محصول این است که نیازی به تثبیت کننده ندارد مگر در مواردی که سطح رنگ آمیزی شده در معرض رطوبت زیاد و ساییده شدن باشد.

برای استفاده از رنگ های مولتی از ابر استفاده کنیذ که به صرفه هست به صورت ضربه ای روی کار بزنید نیازی به هیچ تثبیت کننده ای ندارد و نیازی به قاطی کردن با یک قطره آب هم نیست.

رنگ های مولتی سورفیس نیمه براق است، برای براق شدن و همینطور ماندگاری بیشتر در آخر التیمیت گلیز باید بزنید برای براق شدن کار هم می توانی وارنیش یا اسپری براق کننده استفاده کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه از رنگ های مولتی سورفیس روی بعضی از سطوح، لازم است مرحله رنگ آمیزی چندین بار انجام شود.

به این منظور در مرحله اول سطح کار با لایه نازکی از رنگ پوشانده شود و بعد از دو ساعت مرحله بعدی رنگ آمیزی صورت می گیرد.

رنگ های مولتی سورفیس بعد از سه الی چهار ساعت خشک می شود. اما برای خراشیده نشدن و یا قرار دادن بر روی حرارت مستقیم باید کار به مدت ۲۱ روز استراحت کند.

نحوه و وسایل رنگ آمیزی با قلمو با ابر و تامپون به صورت ضربه ای خاصیت ضد حرارت دارد اما بعد از گذشت بیست و یک روز خاصیت ضد آب دارد روی بسیاری از سطوح اما بعد از گذشت بیست و یک روز فیکساتیو نیاز ندارد مگر در مواردی که سطح رنگ آمیزی شده در معرض رطوبت زیاد و ساییده شدن باشد فیکساتیو (تثبیت کننده های) سازگار؛ التیمیت، اسپری فیکساتیو، سرورنیک و انواع وارنیش ها که بسته به نیاز و تکنیک فیکساتیو انتخاب می شود.

دفعات رنگ آمیزی بستگی به مقدار و غلظت رنگ مورد استفاده و سطحی که رنگ آمیزی روی آن صورت می گیرد دارد.

بنابراین دفعات رنگ آمیزی بین دو تا چهار بار متغیر است.

روی مولتی سورفیس می توان پتینه کار کرد، شابلون زد، ترانسفر و انواع دکوپاژ انجام داد و با آن نقاشی کشید.

مولتی سورفیس کادتس در دو گروه متالیک و ساده (مات) تقسیم بندی شده اند رنگ های ساده در ٦٠ رنگ زیبا و جذاب در دسترس شماست.

رنگ های متالیک هم در رنگ های متنوع عرضه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا