باز هم تیراندازی های وحشتناک در آبادان + فیلم


باز هم تیراندازی های وحشتناک در آبادان + فیلم

حوادث رکنا: فیلم تیراندازی های رعب آور در منطقه سلیچ آبادان افراد مسلح این منطقه از آبادان را بر هم زدند.

به گزارش رکنا، در پی فوت یکی از شهروندان آبادانی در 2 روز گذشته صدای تیراندازی های مکرر در منطقه سلیچ شرقی آبادان نظم این منطقه را برهم زد.

بدنبال تشییع و تدفین فرد فوت شده درمنطقه سلیچ شرقی مسجد امام رضا(ع) تیراندازی های مکرر و رعب آور بوسیله سلاح کلاشینکف بصورت رگباری و تک تیر و همچنین با کلت های طارق عراقی تیراندازی صورت گرفت.

این موضوع باعث رعب وحشت زنان و کودکان در این منطقه شد.

گفتنی است در پی رسم اشتباه مردم این منطقه در مراسم های عروسی و عزا که اقدام به تیراندازی میکنند عامل برهم زدن نظم و ایجاد ترس هستند.

متاسفانه سالانه این موضوع باعث مرگ یا تیرخوردن افراد بی گناه زیادی می شود.

در سال های گذشته رییس پلیس آبادان بارها برای جلوگیری از وقوع تیراندازی ها با بزرگان طوایف جلساتی را برگزار کرده که این امر باعث کمتر شدن تیراندازی ها شده است اما تیراندازی هادر مراسم آبادان همچنان صورت می گیرد.

لازم به ذکراست در ماه های گذشته پلیس استان خوزستان و همچنین شهرستان آبادان موفق به کشف هزاران سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این استان شدند وتعداد زیادی از دارندگان سلاح نیز دستگیر روانه زندان شده اند.

گفتنی است به دلیل تعداد بسیار بالای سلاح های جنگی و شکاری غیر مجاز در دستان مردم خوزستان متاسفانه در پی آشوب ماه گذشته در برخی از شهرهای این استان شاهد درگیری مسلحانه اغتشاشگران بانیروهای امنیتی بوده ایم و تا زمانی که تمامی افراد خلع سلاح نشوند امنیت مردم خوزستان بصورت جدی تهدید می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق