مسئولان با تمام وجود برای حل مشکلات زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی می‌کوشند


مسئولان با تمام وجود برای حل مشکلات زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی می‌کوشند

استاندار آذربایجان شرقی از همراهی مردم مناطق زلزله‌زده استان با دستگاه‌های مسئول قدردانی کرد و گفت: مردم نجیب این مناطق با وجود همه مشکلات قدردان خدمت‌گزاران خود بوده و مسئولان نیز با تمام وجود برای حل مشکلات آن‌ها می‌کوشند.

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان سراب، از پیشرفت کار بازسازی در این مناطق ابراز رضایت کرد و گفت: اسکان دائم مردم در این مناطق آغاز شده و اگر شرایط جوی اجازه دهد بخش عمده این کار تا پایان امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان سراب حدود یک‌هزار واحد مسکونی تخریب شده بود که 200 نفر تقاضای ساخت اتاقک اسکان موقت را داشتند و برای بقیه افراد نیز وام بلاعوض 10 میلیون تومانی پرداخت شد.

وی با بیان این‌که واحدهای آسیب‌دیده شهری نیز توسط کارشناسان بنیاد مسکن ارزیابی و برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک‌ها معرفی می‌شوند، گفت: محل‌های نگهداری احشام نیز در مناطق زلزله‌زده استقرار یافته و کار ساخت آن‌ها به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی، طولانی‌ترین شب سال را در کنار اهالی روستای زلزله‌زده هولیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت زندگی و اسکان زلزله‌زدگان این منطقه قرار گرفت.

وی با حضور در خانه‌های تعدادی از اهالی این روستا، شب یلدا را به مردم استان و هموطنان مناطق زلزله‌زده تبریک گفت و روزهای خوب و خوشی را برای آنان آرزو کرد.

در این بازدید 500 بسته مواد غذایی بین زلزله‌زدگان شهرستان سراب توزیع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته