وحشت یک خانواده از گورخر و زرافه شکمو + فیلم / امریکا


وحشت یک خانواده از گورخر و زرافه شکمو + فیلم / امریکا

حوادث رکنا : یک زرافه و گورخر شکمو که قصد داشتند با سرک کشیدن به داخل خودروی یک خانواده گردشگر در جورجیا خوراکی های آنها را هم امتحان کنند موجب وحشت آنها شدند.

به گزارش رکنا ، گردش خانواده‌ای در جنگل‌های جورجیا توجه ساکنان محلی را به خود جلب کرد. یک زرافه و گورخر که در همان حوالی مشغول چرا بودند، متوجه حضور این خانواده گردشگر شدند. این حیوانات تلاش کردند تا خودرو این خانواده را متوقف کنند.

این زرافه و گورخر بازیگوش با وارد کردن سرهای خود به داخل خودرو باعث وحشت اعضای این خانواده شدند. این دو حیوان ضمن خوشامدگویی به سرنشینان، تلاش کردند تا مزه میان وعده‌های آنان را هم امتحان کنند. تلاش این حیوانات برای بلعیدن خوراکی‌های گردشگران بی‌ثمر ماند چرا که دو گردشگر کوچک حاضر در این خودرو، با گریه و شیون خود اجازه این کار را به آنها ندادند.پدر خانواده که وحشت کودکانش را دید ناگزیر بود تا محل استقرار این دو موجود را ترک کند و از حیوانات گرسنه فاصله بگیرد.

فیلمی که از صحنه وحشت این گردشگران و سرک کشیدن حیوانات ضبط شده است، پس از انتشار در فضای مجازی بسیاری از کاربران را خنداند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است