ربودن زنان با پراید شیشه دودی


ربودن زنان با پراید شیشه دودی

8 مرد تبهکار که زنان و دختران را در شهر گرگان به بهانه مسافرکشی ربوده و آنها را در مخفیگاهشان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، شناسایی و 7 نفر از آنها دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و با شکایت زن جوانی به پلیس در دستور کار قرار گرفت. این زن به افسر تحقیق گفت: «چندی قبل در خیابان منتظر ماشین بودم که یک پراید شیشه دودی جلوی من توقف کرد. وقتی در را باز کردم به جز راننده، مرد دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود. فکر می‌کردم مسافرکش است اما در بین راه راننده مسیرش را عوض کرد و سپس آن دو مرد با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند و به مخفیگاهشان در خارج شهر بردند. آنجا 6 نفر دیگر هم بودند که وحشیانه به من تعرض کردند و از همه صحنه‌ها فیلم گرفتند.»

بیشتر بخوانید:

با این شکایت پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی متجاوزان و قربانیان احتمالی آنها آغاز شد. مدتی بعد دو زن دیگر نیز شکایت مشابهی کردند و به این ترتیب مأموران توانستند با ردگیری محل‌های تردد متجاوزان، آنها را شناسایی و دستگیر کنند. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: «اعضای این باند که در پوشش مسافرکش، طعمه‌هایشان را پیدا می‌کردند، با فیلمبرداری از صحنه‌های تجاوز، قربانیانشان را تهدید کرده بودند که در صورت شکایت، فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. براساس اظهارات قربانیان دو نفر از اعضای این باند با خودرو در محل‌های شلوغ و پرتردد زنان و دختران تنها را سوار کرده و با تهدید چاقو، قربانیانشان را به مخفیگاه خود در یکی از شهرهای اطراف گرگان می‌بردند.»

وی افزود: «پرونده این تجاوز با شکایت یکی از قربانیان در دستور تحقیق قرار گرفت و با شکایت دو قربانی دیگر ردپای باند تبهکاری در این پرونده شناسایی و این باند در مدت زمان کوتاهی منهدم شد. در حال حاضر 7 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و یک نفر دیگر تحت تعقیب است.»

هاشمیان ادامه داد: «با توجه به انهدام این باند و رسیدگی دو قاضی پیشکسوت و توانمند استان به این پرونده، قربانیان می‌توانند برای طرح شکایت به شعبه دو کیفری یک استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (بلوار کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل استان مراجعه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال خود برسند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام